Wrocław, dnia 08.04.2016 r.
Nr sprawy: 17/CATER/DCZP/2016/P
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia większej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
,,Przygotowanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów i pracowników ,,DCZP” sp. z o.o. wraz z dzierżawą pomieszczeń przy ul. Wybrzeże J.C. – Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Sekcja I : Instytucja zamawiająca
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: "Dolnośląskie Centrum Zdrowia
Psychicznego" sp. z o. o.
Adres pocztowy: Wybrzeże J.C-Korzeniowskiego 18
Miejscowość: Wrocław Kod pocztowy: 50-226 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: Tel.: +48 505247231
Osoba do kontaktów: Lidia Stefanik
E-mail: lstefanik@dczp.wroclaw.pl Faks: +48 0717575970
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) http://www.dczp.wroclaw.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem
® Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem
® Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres
® Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
- Rodzaj instytucji zamawiającej
® Inna: (proszę określić) Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą
- Główny przedmiot lub przedmioty działalności
- Zdrowie
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: ® nie
Sekcja II : Przedmiot zamówienia
Opis :
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :
Przygotowanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów i pracowników ,,DCZP" sp. z o.o. wraz z dzierżawą pomieszczeń przy ul. Wybrzeże J.C. - Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi - która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu
® Usługi
Kategoria usług: nr: 27
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18 50-226 Wrocław, Polska
Kod NUTS: PL514
- Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ):
- Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu posiłków:
- dla pacjentów „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o. o., z siedzibą przy ul. J. C -Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, w pomieszczeniach kuchennych, o których mowa w załączniku nr 5 do SIWZ oraz ich dystrybucja na oddziały „DCZP" sp. z o.o. wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ.
- dla pracowników Zamawiającego, pacjentów „DCZP" sp. z o.o. i odwiedzających, w pomieszczeniach bufetu, o którym mowa w załączniku nr 7 do SIWZ oraz ich odpłatne wydawanie (m. in. obiadów). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bufetu w dni robocze w godzinach 8:00 - 15:00. W ofercie usług bufetowych Wykonawca uwzględni dania obiadowe, w skład których codziennie powinno wchodzić co najmniej zupa, danie mięsne, danie jarskie, dodatki w postaci np. ziemniaków, kopytek, surówki i inne dania ciepłe, wyroby garmażeryjne, napoje zimne i gorące oraz inne artykuły spożywcze.
|
Słownik główny |
Główny przedmiot |
55520000 |
Dodatkowe przedmioty |
55510000 |
|
55500000 |
|
55321000 |
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) :
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) : ® nie
- Części: (w celu podania szczegółów o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B tyle razy, ile jest części zamówienia)
To zamówienie podzielone jest na części: ® nie
Informacje o ofertach wariantowych:
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych : ® nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia :
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres : (w tym wszystkie części, wznowienia i opcje, jeżeli dotyczy)
1. Zamawiający szacuje w ramach zawartej umowy średnią miesięczną ilość posiłków dla pacjentów na
poziomie:
- liczba śniadań: 9500
- liczba obiadów: 6800
- liczba kolacji: 6700
2. Dzienną ilość pacjentów, którym przysługują posiłki Wykonawca ustala w oparciu o raporty dzienne
pochodzące z Oddziałów „DCZP" sp. z o.o., z uwzględnieniem stosowanych diet.
3.Zamawiający przewiduje dziennie około 10 sztuk diet.
4. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera SIWZ.
II.2.2) Informacje o opcjach : (jeżeli dotyczy)
Opcje : ® nie
II.2.3) Informacje o wznowieniach : (jeżeli dotyczy) Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: ® nie
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
Okres w miesiącach : 24
Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: (jeżeli dotyczy)
- Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 66 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy siedemset złotych)
- Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.).
- Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001; za datę wpływu wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku Zamawiającego.
- W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji:
- z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta;
- gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta;
- z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp
- Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 830- 14°°, najpóźniej do terminu składania ofert.
- Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
- Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
(Załącznik nr 10 do SIWZ- wzór umowy) Zapłata za usługi określone będzie dokonywana przelewem na konto Wykonawcy na podstawie faktury, zawierającej faktyczną ilość zrealizowanych osobodni, śniadań, obiadów, kolacji, z rozbiciem na poszczególne Oddziały „DCZP" sp. z o.o., pomnożonej przez ich cenę jednostkową. Faktura będzie rozliczona na podstawie miesięcznego rozliczenia wystawionego przez Wykonawcę , potwierdzonego przez Zamawiającego. Ceny określone w umowie mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej z 7 - dniowym wyprzedzeniem. Termin zapłaty za zrealizowaną usługę Strony umowy ustalają na 60 dni, na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, licząc od daty doręczenia faktury przez Wykonawcę.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
(jeżeli dotyczy)
III.1.4) Inne szczególne warunki: (jeżeli dotyczy)
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom : ® nie
III.2) Warunki udziału:
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz na podstawie złożonego dokumentu poświadczającego uprawnienia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług cateringowych/żywienia grup.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady „spełnia - nie spełnia".
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady „spełnia - nie spełnia".
III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu osób wykonujących usługę będącą przedmiotem zamówienia wraz z ich uprawnieniami (załącznik nr 9 do SIWZ).
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady „spełnia - nie spełnia".
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi:
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu:
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: ® nie
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi:
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: ® tak
Sekcja IV : Procedura
IV.1) Rodzaj procedury:
IV.1.1) Rodzaj procedury:
® Otwarta
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
Kryteria |
Waga |
1. najniższa cena |
90 |
2. różnorodność menu |
10 |
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna ® nie
IV.3) Informacje administracyjne:
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy) 17/CATER/DCZP/2016/P
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
®nie
IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego: (w
przypadku dialogu konkurencyjnego)
Dokumenty odpłatne ® nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/05/2016 Godzina: 10:00
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
® Język urzędowy (języki urzędowe) UE:
PL
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach : 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data : 19/05/2016
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: (jeżeli dotyczy) Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się : ® tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 2018
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej : ® nie
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
08/04/2016 (dd/mm/rrrr) - ID:2016-044427
załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty
załącznik nr 1 do formularza ofertowego - kosztorys ofertowy
załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Pzp
załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz usług
załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie- grupa kapitałowa
załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz pomieszczeń kuchni
załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz oddziałów i kuchenek oddziałowych
załącznik nr 7 do SIWZ - pomieszczenie bufetu
załącznik nr 8 do SIWZ - wykaz sprzętu
załącznik nr 9 do SIWZ - wykaz osób
załącznik nr 10 do SIWZ - wzór umowy
załącznik nr 11 do SIWZ - różnorodność menu
Zmiana treści SIWZ i załącznika nr 10 do SIWZ - wzoru umowy
Załącznik nr 10 do SIWZ - wzór umowy do wyjaśnienia nr 1
ogłoszenie o wpłynięciu odwołania
Załącznik nr 10 do SIWZ - wzór umowy zmiany do odwołania
Załącznik nr 1 do wyjaśnienia nr 3
Załącznik nr 10 - projekt umowy do wyjaśnienia nr 3
SIWZ - zmiana do wyjaśnienia nr 4
Załącznik nr 10 do SIWZ - wzór umowa - zmiany do wyjaśnienia nr 4