Wrocław, dnia 20.11. 2008r.

Nr sprawy:11A/OPRI/SZPOZ/2008

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONEJ
W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY OKREŚLONEJ
W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA UAKTUALNIENIE I DOSTAWĘ SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
DLA SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU PSYCHIATRYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ WE WROCŁAWIU


Zamawiający - Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ogłasza na uaktualnienie i dostawę systemu informatycznego dla Specjalistycznego Zespołu Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu w trybie przetargu nieograniczonego

OGŁOSZENIE ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 20.11.2008 r. pod numerem 248560-2008

SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: http://szpoz.ibip.wroc.pl/public/, a na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji i Nadzoru w godz. od 8.00 do 13.00
Koszt SIWZ – 40 zł – płatne w kasie SZPOZ
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa polegająca na uaktualnieniu i dostawie systemu informatycznego dla Specjalistycznego Zespołu Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej

CPV
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
72260000-5 - usługi w zakresie oprogramowania
72262000-9 – usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 – usługi wdrażania oprogramowania
80511000-9 – usługi szkolenia pracowników

NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Usługa będzie wykonywana przez okres 6 miesięcy od daty podpisania umowy

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych
w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w niniejszej
specyfikacji tj.
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy.;


2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ na podstawie złożonych dokumentów przez wykonawcę
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
1) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 i 3 stosuje się odpowiednio.
5) Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców:
1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną).
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w „Formularzu oferty" pełnomocnik zaznacza nr postępowania 11A/OPRI/SZPOZ/2008 i w czyim imieniu występuje.
3) Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone „za zgodność z oryginałem" przez pełnomocnika.
4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
6) Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej:
1) określenie celu gospodarczego,
2) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej,
3) wskazanie podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu /siedziby/ tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
4) pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa.
5) Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego.
7) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250,000.00 zł
8) Wykaz, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych dostaw/wdrożeń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/wdrożeniom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy/wdrożenia te zostały wykonane należycie – złącznik nr 4 do SIWZ
9) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór zał. nr 3 do SIWZ – podpisane przez wykonawcę.
10) Podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ.
11) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę.
12) Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej – poprzez podpisanie formularza ofertowego.
13) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy wraz z wszystkimi załącznikami.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 4500 zł brutto
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - Kredyt Bank IV o/Wrocław ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, 50-950 Wrocław 92 1500 1793 1217 9003 3745 0000.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
Sekretariat
Do 27.11.2008 r., do godz. 10.00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od terminu ostatecznego otwarcia ofert.

SIWZ

Zał nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy

Zał nr 2 do SIWZ Projekt Umowy

Zał nr 3 do SIWZ Oświadczenie

Zał nr 4 do SIWZ Wykaz wykonanych dostaw-wdrożeń

Zał nr 5 do SIWZ Opis przedmiotu

Dodatek A do zał nr 5 do SIWZ Wykaz funkcjonalności

Dodatek B do zał nr 5 do SIWZ Uwarunkowania sprzętowe

Zał nr 6 do SIWZ

Zał nr 1 do Umowy Standardy i projekt wdrożenia

Dodatek 1A do zał nr 1 do Umowy

Dodatek 1B do zał nr 1 do Umowy

Dodatek 1C do zał nr 1 do Umowy

Dodatek 2 do zał nr 1 do Umowy

Dodatek 3 do zał nr 1 do Umowy

Zał nr 2 do Umowy Ramowy harmonogram

Zał nr 3 do Umowy Wzór formularza zgłoszeniowego

Zał nr 4 do Umowy Zobowiązanie

Dokument Gwarancyjny

Wytworzył:
Udostępnił:
Stankiewicz-Starczan Edyta
(2008-11-20 15:24:04)
Ostatnio zmodyfikował:
Stankiewicz-Starczan Edyta
(2008-11-20 15:41:35)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki