8/CATER/DCZP/2018/US

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ

 „Przygotowanie i dystrybucję  posiłków dla pacjentów i pracowników „DCZP” sp. z o.o. wraz z dzierżawą pomieszczeń przy ul. Wybrzeże J.C. – Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu”

 

Nr sprawy: 8/CATER/DCZP/2018/US

 

o wartości zamówienia wyższej niż 30.000 Euro

i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 Euro,

o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004  roku - Prawo zamówień publicznych

 (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.)

 

I.         ZAMAWIAJĄCY Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego

Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław

teł.: 519 317 880, 71/77 66 212, 

www.dczp.wroclaw.pl NIP: 8951965126

Postępowanie prowadzi Dział Zamówień Publicznych.

e-mail: dkalwat@dczp.wroclaw.pl, fax: 71/75 75 970

Godziny pracy Działu Zamówień Publicznych: 7:25:00 -15:00.

 

II.        TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

1.        Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 ?. Poz. 1579 z późń. zm,) - zwanej dalej Pzp oraz niniejszego ogłoszenia.

2.        Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 138g Pzp - 750.000 Euro.

 

III.       OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ OKREŚLENIE WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu posiłków:
  1. dla pacjentów „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o. o., z siedzibą przy ul. J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, w pomieszczeniach kuchennych, o których mowa w załączniku nr 8 do Ogłoszeniaoraz ich dystrybucja na oddziały „DCZP" sp. z o.o. wskazane w załączniku nr 6 do Ogłoszenia.
  2. dla pracowników Zamawiającego, pacjentów „DCZP" sp. z o.o. i odwiedzających, w pomieszczeniach bufetu, o którym mowa w załączniku nr 7do Ogłoszeniaoraz ich odpłatne wydawanie (m. in. obiadów). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bufetu w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00. W ofercie usług bufetowych Wykonawca uwzględni dania obiadowe, w skład których codziennie powinno wchodzić co najmniej zupa, danie mięsne, danie jarskie, dodatki w postaci np. ziemniaków, kopytek, surówki i inne dania ciepłe, wyroby garmażeryjne, napoje zimne i gorące oraz inne artykuły spożywcze. 

2.        CPV: 55300000-3, 55520000-1, 55521200-0, 55322000-3

3.        Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1

4.        Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 12do niniejszego Ogłoszenia.

  1. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie na daną część zamówienia.
    1. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:

a)pieniądzu;

  1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

c)  gwarancjach bankowych;

  1. gwarancjach ubezpieczeniowych;
  2. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w innych formach.
    2. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, dokonując wpłaty na rachunek bankowy:

Bank Gospodarstwa Krajowego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001

Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.

 

W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa powyżej – pkt. III. 5.1.  Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.

 

IV.       WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,

POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące  posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności.

Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie dokument poświadczający uprawnienia na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług cateringowych/żywienia grup.

 

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23                    oraz ust. 5 pkt 1 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych a także tych, którzy nie wykażą spełnienia w/w wymogu.

 

Wykonawca na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest                        do złożenia, oprócz powyżej wskazanej koncesji,  do złożenia następujących dokumentów:

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4do ogłoszenia

  •  oświadczenie o braku podstaw wykluczenia według załącznika nr 5do ogłoszenia
  • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

 

V.        TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: 10.06.2018r. do 31.05.2020r.

 

VI.      KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania niniejszego ogłoszenia i zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w poniższych kryteriach:
    1. Cena - 75 %,
    2. Kryterium nr 2 - różnorodność menu – 25 %

 

  1. Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
  1. ceny:

Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min: C n) x 75

gdzie:

C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nie odrzuconych w danym zadaniu

C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty w danym zadaniu gdzie 1 % = 1 pkt

  1. różnorodność menu :

Pod pojęciem ,,różnorodność menu’’ Zamawiający rozumie powtarzalność obiadu: zupa i drugie danie przy czym np. zupa pomidorowa z ryżem jest tym samym w pojęciu Zamawiającego co zupa pomidorowa z makaronem lub pierś z indyka z ziemniakami tym samym co pierś z indyka z kaszą.

 

Różnorodność, za którą Zamawiający będzie przyznawał punkty winny być przedstawione w Załączniku nr 10 do Ogłoszenia -  różnorodność menu na 10 przykładowych dni dla pięciu przykładowych diet podanych w załączniku.

Punkty oceny tego kryterium przyznawane będą wg następujących zasad:

 

Powtarzalność obiadu (zupa i drugie danie)

Ilość punktów

Raz na 10 dni

7

Dwa razy na 10 dni

3

Więcej niż dwa razy na 10 dni

0(Zamawiający odrzuci oferty, w których powtarzalność jest większa niż 4                   razy)

 

 

Wartość punktowa różnorodności menu wyliczana będzie według wzoru:

(T n: T max) x 25

gdzie:

T n – ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę

T max – ilość punktówprzyznanych najwyżej punktowanej ofercie

 

 

  1. Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru:

O= C + T

gdzie:

O - ostateczna ocena oferty

C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena,

 T - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium różnorodność menu

 

3.        Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

4.        W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

5.        Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) tub jego części.

6.        Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

7.        Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

8.        Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, będą się wydawać rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może wezwać do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu.

9.        W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający zastosuje przepisy art. 26 ust. 3 oraz 87 ust. 1 ustawy Pzp.

10.      Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ustawy Pzp.

11.      Zamawiający unieważni postępowanie w okolicznościach określonych w art. 93 ustawy Pzp.

 

VII.     OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.        Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1)        wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,

2)       wypełniony formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego złącznik nr 3,

3)        oświadczenie, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – złącznik nr 4,

4)       oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – złącznik nr 5,

6)        różnorodność menu – złącznik nr 10,

7)       wykaz osób – załącznik nr 1,1

8)       sparafowany wzór umowy – złącznik nr 12.

 

2.        Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.

3.        Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

4.        Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokument potwierdzający status prawny przedkłada Wykonawca jeśli nie można go pozyskać z baz danych ogólnie dostępnych KRS oraz CEIDG) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

5.        Ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim, w jednym egzemplarzu, wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego.

6.       Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.

7.        Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

8.       Wykonawca  samodzielnie  lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić  się do Wykonawcy o wyrażenie  zgody na  przedłużenie tego terminu  o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

VIII.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.        Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami

i dokumentami należy złożyć lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego)w terminie do dnia 14.05.2018r. do godz. 10:00 na adres: Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.

2.        Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty tzn. datę oraz godzinę i minutę, w której została przyjęta.

3.        Koperta (opakowanie) powinna być opisana:

 

Oferta w postępowaniu na: 

 

„Przygotowanie i dystrybucję  posiłków dla pacjentów i pracowników „DCZP” sp. z o.o. wraz z dzierżawą pomieszczeń przy ul. Wybrzeże J.C. – Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 14.05.2018r. godz. 11:00

4.        Na kopercie (opakowaniu) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

5.        Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty lub nieprawidłowe oznakowanie koperty.

6.        Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 14.05.2018 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego:  Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 - opz

Załącznik nr  2 do Ogłoszenia - formularz ofertowy

Załącznik nr 3 do Ogłoszenia -Kosztorys ofertowy

Załącznik nr 4 do Ogłoszenia - Oświadczenie o spełnianiu warunków

Załącznik nr 5 do Ogłoszenia- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

załącznik nr 6 do Ogłoszenia - wykaz oddziałów

załącznik nr 7 do Ogłoszenia - pomieszczenia bufetu

załącznik nr 8 do Ogłoszenia - wykaz pomieszczeń kuchennych

załącznik nr 9 do Ogłoszenia - wykaz sprzętu kuchennego

Załącznik nr 10 do Ogłoszenia - różnorodność menu

Załącznik nr 11 do Ogłoszenia - Wykaz osób

Załącznik nr 12 do Ogłoszenia - wzór umowy

Wyjaśnienie nr 1

Załącznik do wyjaśnienia nr 1

Załącznik nr 12 do Ogłoszenia - wzór umowy do wyjaśnienia nr 1

Wyjaśnienie nr 2

Wyjaśnienie nr 3

Załącznik do wyjaśnienia nr 3

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIE

Wyjaśnienie nr 4

Informacja z Otwarcia Ofert

Ogłoszenie o Wyborze Oferenta

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Kalwat Dominika
(2018-04-27 13:34:17)
Ostatnio zmodyfikował:
Dąbrowska Iga
(2019-10-18 11:46:34)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki