8/CATER/DCZP/2018/US
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ
„Przygotowanie i dystrybucję posiłków dla pacjentów i pracowników „DCZP” sp. z o.o. wraz z dzierżawą pomieszczeń przy ul. Wybrzeże J.C. – Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu”
Nr sprawy: 8/CATER/DCZP/2018/US
o wartości zamówienia wyższej niż 30.000 Euro
i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 Euro,
o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.)
I. ZAMAWIAJĄCY Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego
Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
teł.: 519 317 880, 71/77 66 212,
www.dczp.wroclaw.pl NIP: 8951965126
Postępowanie prowadzi Dział Zamówień Publicznych.
e-mail: dkalwat@dczp.wroclaw.pl, fax: 71/75 75 970
Godziny pracy Działu Zamówień Publicznych: 7:25:00 -15:00.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 ?. Poz. 1579 z późń. zm,) - zwanej dalej Pzp oraz niniejszego ogłoszenia.
2. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 138g Pzp - 750.000 Euro.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ OKREŚLENIE WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu posiłków:
- dla pacjentów „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o. o., z siedzibą przy ul. J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, w pomieszczeniach kuchennych, o których mowa w załączniku nr 8 do Ogłoszeniaoraz ich dystrybucja na oddziały „DCZP" sp. z o.o. wskazane w załączniku nr 6 do Ogłoszenia.
- dla pracowników Zamawiającego, pacjentów „DCZP" sp. z o.o. i odwiedzających, w pomieszczeniach bufetu, o którym mowa w załączniku nr 7do Ogłoszeniaoraz ich odpłatne wydawanie (m. in. obiadów). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bufetu w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00. W ofercie usług bufetowych Wykonawca uwzględni dania obiadowe, w skład których codziennie powinno wchodzić co najmniej zupa, danie mięsne, danie jarskie, dodatki w postaci np. ziemniaków, kopytek, surówki i inne dania ciepłe, wyroby garmażeryjne, napoje zimne i gorące oraz inne artykuły spożywcze.
2. CPV: 55300000-3, 55520000-1, 55521200-0, 55322000-3
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1
4. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 12do niniejszego Ogłoszenia.
-
Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie na daną część zamówienia.
- Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a)pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
-
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w innych formach.
- Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, dokonując wpłaty na rachunek bankowy:
Bank Gospodarstwa Krajowego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001
Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa powyżej – pkt. III. 5.1. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,
POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności.
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie dokument poświadczający uprawnienia na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług cateringowych/żywienia grup.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych a także tych, którzy nie wykażą spełnienia w/w wymogu.
Wykonawca na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia, oprócz powyżej wskazanej koncesji, do złożenia następujących dokumentów:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 4do ogłoszenia
- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia według załącznika nr 5do ogłoszenia
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: 10.06.2018r. do 31.05.2020r.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
-
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania niniejszego ogłoszenia i zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w poniższych kryteriach:
- Cena - 75 %,
- Kryterium nr 2 - różnorodność menu – 25 %
- Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
- ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min: C n) x 75
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nie odrzuconych w danym zadaniu
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty w danym zadaniu gdzie 1 % = 1 pkt
- różnorodność menu :
Pod pojęciem ,,różnorodność menu’’ Zamawiający rozumie powtarzalność obiadu: zupa i drugie danie przy czym np. zupa pomidorowa z ryżem jest tym samym w pojęciu Zamawiającego co zupa pomidorowa z makaronem lub pierś z indyka z ziemniakami tym samym co pierś z indyka z kaszą.
Różnorodność, za którą Zamawiający będzie przyznawał punkty winny być przedstawione w Załączniku nr 10 do Ogłoszenia - różnorodność menu na 10 przykładowych dni dla pięciu przykładowych diet podanych w załączniku.
Punkty oceny tego kryterium przyznawane będą wg następujących zasad:
Powtarzalność obiadu (zupa i drugie danie) |
Ilość punktów |
Raz na 10 dni |
7 |
Dwa razy na 10 dni |
3 |
Więcej niż dwa razy na 10 dni |
0(Zamawiający odrzuci oferty, w których powtarzalność jest większa niż 4 razy) |
Wartość punktowa różnorodności menu wyliczana będzie według wzoru:
(T n: T max) x 25
gdzie:
T n – ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę
T max – ilość punktówprzyznanych najwyżej punktowanej ofercie
- Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru:
O= C + T
gdzie:
O - ostateczna ocena oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena,
T - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium różnorodność menu
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) tub jego części.
6. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, będą się wydawać rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może wezwać do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu.
9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający zastosuje przepisy art. 26 ust. 3 oraz 87 ust. 1 ustawy Pzp.
10. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ustawy Pzp.
11. Zamawiający unieważni postępowanie w okolicznościach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
2) wypełniony formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego złącznik nr 3,
3) oświadczenie, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – złącznik nr 4,
4) oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – złącznik nr 5,
6) różnorodność menu – złącznik nr 10,
7) wykaz osób – załącznik nr 1,1
8) sparafowany wzór umowy – złącznik nr 12.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokument potwierdzający status prawny przedkłada Wykonawca jeśli nie można go pozyskać z baz danych ogólnie dostępnych KRS oraz CEIDG) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
5. Ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim, w jednym egzemplarzu, wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego.
6. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.
7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
8. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami
i dokumentami należy złożyć lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego)w terminie do dnia 14.05.2018r. do godz. 10:00 na adres: Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.
2. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty tzn. datę oraz godzinę i minutę, w której została przyjęta.
3. Koperta (opakowanie) powinna być opisana:
Oferta w postępowaniu na:
„Przygotowanie i dystrybucję posiłków dla pacjentów i pracowników „DCZP” sp. z o.o. wraz z dzierżawą pomieszczeń przy ul. Wybrzeże J.C. – Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu”
NIE OTWIERAĆ PRZED 14.05.2018r. godz. 11:00
4. Na kopercie (opakowaniu) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
5. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty lub nieprawidłowe oznakowanie koperty.
6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 14.05.2018 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
Załączniki:
Załącznik nr 2 do Ogłoszenia - formularz ofertowy
Załącznik nr 3 do Ogłoszenia -Kosztorys ofertowy
Załącznik nr 4 do Ogłoszenia - Oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik nr 5 do Ogłoszenia- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
załącznik nr 6 do Ogłoszenia - wykaz oddziałów
załącznik nr 7 do Ogłoszenia - pomieszczenia bufetu
załącznik nr 8 do Ogłoszenia - wykaz pomieszczeń kuchennych
załącznik nr 9 do Ogłoszenia - wykaz sprzętu kuchennego
Załącznik nr 10 do Ogłoszenia - różnorodność menu
Załącznik nr 11 do Ogłoszenia - Wykaz osób
Załącznik nr 12 do Ogłoszenia - wzór umowy
Załącznik nr 12 do Ogłoszenia - wzór umowy do wyjaśnienia nr 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIE