Nr sprawy: 15/DMBE/DCZP/2013/P Wrocław, dnia 24.09.2013r.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 – tekst jednolity.), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na:
„Sukcesywną dostawę materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego ” sp. z o.o.”- wraz z załadunkiem , transportem i rozładunkiem Wykonawcy
data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.09.2013r.
numer ogłoszenia: 194297-2013
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY :
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o.,
ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, tel. 71/77 66 200 lub 71/77 66 212
fax.519 134 307 lub 71/77 66 200, e-mail: sekretariat@dczp.wroclaw.pl, www.dczp.wroclaw.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego ” sp z o.o.” – wraz z załadunkiem , transportem i rozładunkiem dostarczonych materiałów przez Wykonawcę.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ .
- Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień) przedmiotu zamówienia obejmuje:
30197644-2 – papier ksero
30199230-1 – koperty
30125120-8 – tonery do fotokopiarek
30125110-5 – tonery do drukarek laserowych
30193700-5 – pudełka do przechowywania dokumentów
30199500-5 – segregatory
22600000-6 – tusze
30192113-6 – wkłady
30192125-3 – pisaki
30197000-6 – drobny sprzęt biurowy
30192000-1 – wyroby biurowe
30190000-7 – różny sprzęt i art. biurowe
22850000-3 – skoroszyty i podobne wyroby
44812000-5 – farby do celów artystycznych
39222100-5 – tablice
39222110-8 – sztućce i talerze jednorazowe
39222200-6 – tacki na żywność
39222110-5 – art. cateringowe jednorazowe
- Szczegółowy zakres obowiązków stron i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały ujęte w projekcie umowy stanowiący załączniki nr 5 do SIWZ.
SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: www.dczp.wroclaw.pl, lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych w godz. od 8.00 do 14.00
Koszt SIWZ – 20 zł – płatne w kasie „DCZP” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C -Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa
DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od 01.11.2013 do 30.10.2016.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości :
a) dla zadania nr 1 :1 083,00 zł ,
b)dla zadania nr 2 :108,00 zł ,
c)dla zadania nr 3 : 308,00 zł ,
d)dla zadania nr 4 : 122,00 zł ,
e)dla zadania nr 5 : 125,00 zł ,
f)dla zadania nr 6 : 270,00 zł ,
g) dla zadania nr 7 : 18,00 zł ,
h)dla zadania nr 8 :653,00 zł ,
i) dla zadania nr 9 :1 474,00 zł .
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, Budynek „G”, Sekretariat
do 02.10.2013r., do godz.10:30
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od terminu ostatecznego otwarcia ofert.
Załączniki:
Załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz dostaw
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór Umowy
Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie-grupa kapitałowa
Załącznik nr 2 do Umowy - druk zamówienia