Nr sprawy: 15/DMBE/DCZP/2013/P                                                                                                                                                                        Wrocław, dnia 24.09.2013r.

 

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 – tekst jednolity.), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

na:

„Sukcesywną dostawę materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych  „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego ” sp. z o.o.”- wraz z załadunkiem , transportem i rozładunkiem Wykonawcy

data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:  24.09.2013r.

numer ogłoszenia:  194297-2013

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

ZAMAWIAJĄCY :

 „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o.,

ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, tel. 71/77 66 200 lub 71/77 66 212

fax.519 134 307 lub 71/77 66 200, e-mail: sekretariat@dczp.wroclaw.pl, www.dczp.wroclaw.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem  zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego ” sp z o.o.” –  wraz z załadunkiem , transportem i rozładunkiem dostarczonych materiałów przez Wykonawcę.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ .
  3. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień) przedmiotu zamówienia obejmuje:

30197644-2 – papier ksero

 30199230-1 – koperty

 30125120-8 – tonery do fotokopiarek

 30125110-5 – tonery do drukarek laserowych

 30193700-5 – pudełka do przechowywania dokumentów

 30199500-5 – segregatory

 22600000-6 – tusze

 30192113-6 – wkłady

 30192125-3 – pisaki

 30197000-6 – drobny sprzęt biurowy

 30192000-1 – wyroby biurowe

30190000-7 – różny sprzęt i art. biurowe

22850000-3 – skoroszyty i podobne wyroby

44812000-5 – farby do celów artystycznych

39222100-5 – tablice

39222110-8 – sztućce i talerze jednorazowe

39222200-6 – tacki na żywność

39222110-5 – art. cateringowe jednorazowe

  1. Szczegółowy zakres obowiązków stron i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały ujęte w projekcie umowy stanowiący załączniki nr 5 do SIWZ.

SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: www.dczp.wroclaw.pl, lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych w godz. od 8.00 do 14.00

Koszt  SIWZ – 20 zł – płatne w kasie „DCZP” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C -Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa

 DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH

NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od 01.11.2013 do 30.10.2016.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  1.    nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości :
a) dla zadania nr 1 :1 083,00 zł ,

b)dla zadania nr 2 :108,00 zł ,

c)dla zadania nr 3 : 308,00 zł ,

d)dla zadania nr 4 : 122,00 zł ,

e)dla zadania nr 5 : 125,00 zł ,

f)dla zadania nr 6 : 270,00 zł ,

g) dla zadania nr 7 : 18,00 zł ,

h)dla zadania nr 8 :653,00 zł ,

i) dla zadania nr 9 :1 474,00 zł .


KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław,  Budynek „G”, Sekretariat
do 02.10.2013r., do godz.10:30

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

30 dni od terminu ostatecznego  otwarcia ofert.

Załączniki:

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy

Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz dostaw

Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór Umowy

Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie-grupa kapitałowa

Załącznik nr 2 do Umowy - druk zamówienia

Odpowiedź na pytanie nr 1

Odpowiedź na pytanie nr 2

Odpowiedź na pytanie nr 3

 

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Martyniak Bożena
(2013-09-24 09:01:50)
Ostatnio zmodyfikował:
Martyniak Bożena
(2013-10-01 12:09:53)