18/OGRÓD/DCZP/2024/P "STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH MIES

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

"STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO

CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH

MIESZKAŃCÓW"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ

ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot prowadzący działalność leczniczą

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO

CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH

MIESZKAŃCÓW"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa7d81b-ec2f-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy:Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii

Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00262487/01 z dnia 2024-03-27

2024-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń

oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z

wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.6. Wymagania techniczne i

organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji

przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie

internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych

budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/OGRÓD/DCZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Wykonanie chodnika oraz drogi wzdłuż budynku G oraz wokół budynku N (poradni)

• Wykonanie ścieżek terapeutycznych na skwerku przy poradni konsultacyjnej zdrowia psychicznego

• Wykonanie wszystkich wyburzeń zgodnie z projektem m. in.: starego magazynu oraz przybudówki do budynku poradni

oraz wykonanie wszystkich niezbędnych rozbiórek drobnych na terenie ogrodu (fragmenty murów, krawężników itp.) wraz z

utylizacją odpadów.

• Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, trawy na trzech skwerkach

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty

budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Punktowo

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00262487/01 z dnia 2024-03-27

2024-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek

kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

DOŚWIADCZENIE:

• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej trzy roboty

budowlane związane z remontem, przebudową lub modernizacją obiektów szpitalnych w tym przynajmniej jedną na kwotę

nie mniejszą niż 3 000 000zł, oraz

• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie

roboty budowlane związane z rewitalizacją parku/ogrodu zabytkowego o powierzchni min. 5 000 m2 w tym przynajmniej

jedna na kwotę min. 3 000 000zł, pod nadzorem Konserwatora Zabytków, oraz

• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej jedną

robotę polegająca na rozbiórce budynków na kwotę min. 250 000 zł, pod nadzorem Konserwatora Zabytków

ZATRUDNIENIE OSÓB:

• Wykonawca wykaże 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo

budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia

budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji

zamówienia (1 osoba - Kierownik budowy), oraz

• Wykonawca wykaże osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo

budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub

odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących

przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba) zatrudniona na umowę zlecenie lub umowę o pracę

od minimum 01.02.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania odpowiednio dokumentu z ZUS

poświadczającego okres zatrudnienia, oraz

• Wykonawca wykaże 1 osobę do kierowania badaniami archeologicznymi (zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków i

opiece nad zabytkami), która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie archeologii i

odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-sto miesięczną praktykę w zakresie badań archeologicznych.

Zatrudniona na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie od minimum 01.02.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie

prawo zażądania odpowiednio dokumentu z ZUS poświadczającego okres zatrudnienia, oraz

• Wykonawca wykaże 1 osobę do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi Posiadająca

kwalifikacje zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

• Wykonawca wykaże 1 osobę sprawującą nadzór dendrologiczny, która posiada następujące kwalifikacje:

- udokumentowany min. roczny staż pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego

zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków) potwierdzony świadectwem lub certyfikatem lub,

- wyższe wykształcenie na kierunku architektura krajobrazu, leśnictwo lub innym o tematyce botanicznej lub innym

równoważnym do ww., każdorazowo z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o

zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków) lub,

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00262487/01 z dnia 2024-03-27

2024-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

- wykształcenie średnie techniczne jako technik ogrodnik lub technik architektury krajobrazu lub inne równoważne,

każdorazowo z udokumentowanym 5 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do

planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków).

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, a także łączenie posiadanych uprawnień do kierowania robotami i projektowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych robót

Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz personelu

Załącznik nr 6 do SWZ - grupa kapitałowa

Załącznik nr 7 do SWZ – zobowiązanie do udostępnienia zasobów

Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Rosja/Ukraina

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na

sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający w terminie 14 dni od podpisania Umowy uiści na rzecz Wykonawcy zaliczkę w wysokości 10%

Wynagrodzenia, podlegającą zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia, zwaną dalej „Zaliczką”.

Zaliczka płatna będzie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.

Z zastrzeżeniem ust.1 powyżej i w granicach w nim określonych Strony dopuszczają zmiany Umowy, czasowe lub trwałe, w

trakcie jej obowiązywania, pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, gdy konieczność wprowadzenia

zmiany Umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.

Strony dopuszczają zmianę Umowy w zakresie długości jej obowiązywania przy zachowaniu wartości brutto zamówienia

określonego w § 4 ust.1 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją

zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

 

Załącznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy

Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych robót

Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz personelu

Załącznik nr 5 do SWZ – wzór umowy

Załącznik nr 6 do SWZ - grupa kapitałowa

Załącznik nr 7 do SWZ – zobowiązanie do udostępnienia zasobów

Załącznik nr 8 do SWZ –  oświadczenie Rosja/Ukraina

Załącznik nr 9 do SWZ - oświadczenie z art  108 ustawy  PZP - przesłanki wykluczenia ogród

Załącznik nr 10 do SWZ - potwierdzenie odbycia wizji lokalnej

Sprostowanie

SWZ do sprostowania

Przegląd drzewostanu

rysunek

Informacja o kwocie

Informacja z otwarcia

Ogłoszenie o rezultacie

Wytworzył:
Udostępnił:
Wolny Magdalena
(2024-03-27 14:05:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Wolny Magdalena
(2024-04-15 14:27:32)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki