Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO
CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH
MIESZKAŃCÓW"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prowadzący działalność leczniczą
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO
CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH
MIESZKAŃCÓW"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa7d81b-ec2f-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy:Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00262487/01 z dnia 2024-03-27
2024-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.6. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie
internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/OGRÓD/DCZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Wykonanie chodnika oraz drogi wzdłuż budynku G oraz wokół budynku N (poradni)
• Wykonanie ścieżek terapeutycznych na skwerku przy poradni konsultacyjnej zdrowia psychicznego
• Wykonanie wszystkich wyburzeń zgodnie z projektem m. in.: starego magazynu oraz przybudówki do budynku poradni
oraz wykonanie wszystkich niezbędnych rozbiórek drobnych na terenie ogrodu (fragmenty murów, krawężników itp.) wraz z
utylizacją odpadów.
• Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, trawy na trzech skwerkach
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Punktowo
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00262487/01 z dnia 2024-03-27
2024-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
DOŚWIADCZENIE:
• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej trzy roboty
budowlane związane z remontem, przebudową lub modernizacją obiektów szpitalnych w tym przynajmniej jedną na kwotę
nie mniejszą niż 3 000 000zł, oraz
• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie
roboty budowlane związane z rewitalizacją parku/ogrodu zabytkowego o powierzchni min. 5 000 m2 w tym przynajmniej
jedna na kwotę min. 3 000 000zł, pod nadzorem Konserwatora Zabytków, oraz
• Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej jedną
robotę polegająca na rozbiórce budynków na kwotę min. 250 000 zł, pod nadzorem Konserwatora Zabytków
ZATRUDNIENIE OSÓB:
• Wykonawca wykaże 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo
budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji
zamówienia (1 osoba - Kierownik budowy), oraz
• Wykonawca wykaże osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo
budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (1 osoba) zatrudniona na umowę zlecenie lub umowę o pracę
od minimum 01.02.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania odpowiednio dokumentu z ZUS
poświadczającego okres zatrudnienia, oraz
• Wykonawca wykaże 1 osobę do kierowania badaniami archeologicznymi (zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami), która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie archeologii i
odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-sto miesięczną praktykę w zakresie badań archeologicznych.
Zatrudniona na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie od minimum 01.02.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie
prawo zażądania odpowiednio dokumentu z ZUS poświadczającego okres zatrudnienia, oraz
• Wykonawca wykaże 1 osobę do kierowania pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi Posiadająca
kwalifikacje zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
• Wykonawca wykaże 1 osobę sprawującą nadzór dendrologiczny, która posiada następujące kwalifikacje:
- udokumentowany min. roczny staż pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego
zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków) potwierdzony świadectwem lub certyfikatem lub,
- wyższe wykształcenie na kierunku architektura krajobrazu, leśnictwo lub innym o tematyce botanicznej lub innym
równoważnym do ww., każdorazowo z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o
zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków) lub,
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00262487/01 z dnia 2024-03-27
2024-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- wykształcenie średnie techniczne jako technik ogrodnik lub technik architektury krajobrazu lub inne równoważne,
każdorazowo z udokumentowanym 5 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do
planowanego zamierzenia ( rewitalizacja ogrodu pod nadzorem Konserwatora Zabytków).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, a także łączenie posiadanych uprawnień do kierowania robotami i projektowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych robót
Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz personelu
Załącznik nr 6 do SWZ - grupa kapitałowa
Załącznik nr 7 do SWZ – zobowiązanie do udostępnienia zasobów
Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Rosja/Ukraina
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający w terminie 14 dni od podpisania Umowy uiści na rzecz Wykonawcy zaliczkę w wysokości 10%
Wynagrodzenia, podlegającą zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia, zwaną dalej „Zaliczką”.
Zaliczka płatna będzie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
Z zastrzeżeniem ust.1 powyżej i w granicach w nim określonych Strony dopuszczają zmiany Umowy, czasowe lub trwałe, w
trakcie jej obowiązywania, pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, gdy konieczność wprowadzenia
zmiany Umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
Strony dopuszczają zmianę Umowy w zakresie długości jej obowiązywania przy zachowaniu wartości brutto zamówienia
określonego w § 4 ust.1 Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Załącznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy
Załącznik nr 3 do SWZ – wykaz wykonanych robót
Załącznik nr 4 do SWZ – wykaz personelu
Załącznik nr 5 do SWZ – wzór umowy
Załącznik nr 6 do SWZ - grupa kapitałowa
Załącznik nr 7 do SWZ – zobowiązanie do udostępnienia zasobów
Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Rosja/Ukraina
Załącznik nr 9 do SWZ - oświadczenie z art 108 ustawy PZP - przesłanki wykluczenia ogród
Załącznik nr 10 do SWZ - potwierdzenie odbycia wizji lokalnej