Wrocław, dnia 20.10.2015 r.

Nr sprawy: 37/RBUD/DCZP/2015/P

 

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

 

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

 

„Remont obiektów budowlanych „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. obejmujący oddziały I, III, IV V i VI w budynku G.”  

 

 

data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 20.10.2015r.

numer ogłoszenia: 153169-2015

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. obejmujący oddziały I, III, IV V i VI w budynku G.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. obejmujący w budynku G: a) Zadanie nr 1: Wymiana ustępu wiszącego na kompakt na oddziale I psychiatrycznym całodobowym. b) Zadanie nr 2: Montaż umywalki w dyżurce pielęgniarskiej na oddziale III Psychiatrycznym Całodobowym. c) Zadanie nr 3: Remont oddziału IV psychiatrycznego całodobowego. d) Zadanie nr 4: Remont oddziału V psychiatrycznego całodobowego. e) Zadanie nr 5: Prace remontowe na oddziale VI polegające na wymianie ustępu wiszącego na kompakt oraz demontażu sufitu podwieszanego kasetonowego. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa pkt II.1. 4. Wykonawca dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika budowy/remontu. 5. Zamawiający dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika nadzoru budowy/remontu. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w przepisie art. 10 Prawa budowlanego i przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881, z późn. zm.) 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się na czynnych budynkach tj. w trakcie hospitalizacji pacjentów Zamawiającego. 8. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy z zakresu zagrożeń mogących wystąpić ze strony hospitalizowanych pacjentów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zabezpieczy teren budowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 10. Wykonawca powinien prowadzić roboty budowlane/remontowe w sposób nie stwarzający zagrożenia ani uciążliwości dla użytkowników nieruchomości. 11. Kierownik budowy (robót) powinien opracować plan bezpieczeństwa i Ochrony zdrowia zgodnie z art. 18 ust.1pkt 3 ustawy Prawo Budowlane. 12. Wykonawca winien umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i Ochrony zdrowia. II.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Montaż umywalki w dyżurce pielęgniarskiej na oddziale oraz wymiana ustępu wiszącego na kompakt na oddziale I psychiatrycznym całodobowym- zakres prac: 1) rozebranie wykładziny ściennej z płytek, 2) demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o średnicy 50-100 mm na ścianach budynku, 3) przebicie otworów o powierzchni do 0,05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40 cm, 4) montaż rurociągów z PCW o średnicy 75 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, 5) montaż rurociągów z PCW o średnicy 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, 6) wstawienie trójnika z PCW o średnicy 110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi, 7) dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50mm, 8) rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 20 mm stalowe ocynkowane, 9) dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nom. 20 mm, 10) obudowanie szachtu płytami gips.-karton. na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowych, 11) okładziny słupów prostokątnych lub wielobocznych z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 12) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, 13) próba szczelności instalacji wodociągowych, 14) wymiana ustępu wiszącego na kompakt wraz z robotami towarzyszącymi, Przedmiar inwestorski- remont oddział I: Załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 2: Montaż umywalki w dyżurce pielęgniarskiej na oddziale III Psychiatrycznym Całodobowym - zakres prac: 1) przebicie otworów o powierzchni do 0,05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 20 cm, 2) montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, 3) wstawienie trójnika z PCW o śr. 110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi, 4) dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm, 5) rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 20 mm stalowe ocynkowane, 6) dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nom. 20 mm, 7) obudowanie szachtu płytami gips.-karton. na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowych, 8) okładziny słupów prostokątnych lub wielobocznych z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 9) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, 10) przebicie otworów o powierzchni do 0,05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40 cm, 11) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym 12) baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nom. 15 mm, 13) montaż dozownika na mydło, podajnika ręczników i kosza na śmieci, 14) próba szczelności instalacji wodociągowych Przedmiar inwestorski- remont oddział III : Załącznik nr 8 do SIWZ Zadanie nr 3: Remont oddziału IV psychiatrycznego całodobowego- zakres prac: CZĘŚĆ GŁÓWNA ODDZIAŁU: 1) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, 2) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na stropach, biegach i spocznikach, 3) odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikach schodów o powierzchni odbicia do 5m2, 4) dwukrotne odgrzybianie stropów ceglanych o powierzchni do 5m2 metoda smarowania 5) uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo- wapiennej na stropach, belkach, podciągach, biegach i spocznikach na podłożu z cegły i pustaków ( do 5m2 w 1 miejscu), 6) gruntowanie podłoży preparatami typu Cersanit CT 17/ Atlas Uni Grunt- powierzchnie pionowe, 7) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian (farby dostarczone przez Zamawiającego), 8) dwukrotne malowanie zwykłe farbą olejną lub ftalową tynków wewnętrznych bez szpachlowania, 9) gruntowanie podłoży preparatami typu Cersanit CT 17/ Atlas Uni Grunt- powierzchnie poziome, 10) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów (farby dostarczone przez Zamawiającego), 11) dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o powierzchni ponad 1,0 m2- dwustronnie skrzydła bez szczeblin- dwustronnie ościeżnice łącznie z ćwierćwałkami, KLUB PACJENTA: 1) wykucie muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2, 2) rozebranie posadzek i pokryć ścian z płytek ceramicznych, 3) okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej grubowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 4) okładziny podłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej grubowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 5) ościeżnice drewniane zewnętrzne zwykłe dwukrotnie malowane na budowie, 6) skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone o powierzchni ponad 1,6m2 dwukrotnie malowane i szklone na budowie ŁAZIENKA NR 1: 1) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2, 2) ościeżnice drewniane zewnętrzne zwykłe dwukrotnie malowane na budowie, 3) skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone o powierzchni ponad 1,6m2 dwukrotnie malowane i szklone na budowie, 4) Wykonanie remontu pomieszczenia łazienki, obejmującego demontaż wanny i wykonanie w jej miejscu jednej kabiny prysznicowej dla osób niepełnosprawnych (kabina bez brodzika, bateria ścienna, odpływ liniowy w posadzce z kratką ze stali nierdzewnej, uchwyty dla niepełnosprawnych) ze ścianami obudowanymi płytami g-k na konstrukcji z profili aluminiowych, pokrytych płytkami ceramicznymi 30x30 cm wraz z wykonaniem podejść wodnych i kanalizacyjnych oraz robót towarzyszących, 5) dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o powierzchni ponad 1,0 m- naświetla bez szczeblin malowane dwustronnie, ŁAZIENKA NR 2: 1) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2, 2) ościeżnice drewniane zewnętrzne zwykłe dwukrotnie malowane na budowie, 3) skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone o powierzchni ponad 1,6m2 dwukrotnie malowane i szklone na budowie, 4) Wykonanie remontu pomieszczenia łazienki, obejmującego demontaż wanny i wykonanie w jej miejscu jednej kabiny prysznicowej dla osób niepełnosprawnych (kabina bez brodzika, bateria ścienna, odpływ liniowy w posadzce z kratką ze stali nierdzewnej, uchwyty dla niepełnosprawnych) ze ścianami obudowanymi płytami g-k na konstrukcji z profili aluminiowych, pokrytych płytkami ceramicznymi 30x30 cm wraz z wykonaniem podejść wodnych i kanalizacyjnych oraz robót towarzyszących, 5) dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o powierzchni ponad 1,0 m- naświetla bez szczeblin malowane dwustronnie, 6) montaż wentylatora wyciągowego podłączonego do instalacji oświetleniowej wraz z doprowadzeniem przewodu wentylacyjnego do istniejącego otworu w trzonie kominowym oraz robotami towarzyszącymi, ŁAZIENKA NR 3: 1) demontaż i ponowny montaż kabiny prysznicowej z wymiana odpływu wraz z fragmentem przewodu instalacji kanalizacyjnej oraz robotami towarzyszącymi, Przedmiar inwestorski- remont oddział IV : Załącznik nr 9 do SIWZ Zadanie nr 4: Remont oddziału V psychiatrycznego całodobowego- zakres prac: CZĘŚĆ GŁÓWNA ODDZIAŁU: 1) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, 2) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na stropach, biegach i spocznikach, 3) odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikach schodów o powierzchni odbicia do 5m2, 4) dwukrotne odgrzybianie stropów ceglanych o powierzchni do 5m2 metoda smarowania 5) uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo- wapiennej na stropach, belkach, podciągach, biegach i spocznikach na podłożu z cegły i pustaków ( do 5m2 w 1 miejscu), 6) gruntowanie podłoży preparatami typu Cersanit CT 17/ Atlas Uni Grunt- powierzchnie pionowe, 7) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian (farby dostarczone przez Zamawiającego), 8) dwukrotne malowanie zwykłe farbą olejną lub ftalową tynków wewnętrznych bez szpachlowania, 9) gruntowanie podłoży preparatami typu Cersanit CT 17/ Atlas Uni Grunt- powierzchnie poziome, 10) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów (farby dostarczone przez Zamawiającego), 11) dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych, 12) dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o powierzchni ponad 1,0 m2- dwustronnie skrzydła bez szczeblin- dwustronnie ościeżnice łącznie z ćwierćwałkami, 13) ściany działowe o wys. do 4,5 m z bloków typu Silka M12, 14) ościeżnice drzwiowe stalowe dwukrotnie malowane na budowie typu FD1 dla drzwi wewnątrzklatkowych wbudowane w trakcie wznoszenia ścian, 15) drzwi stalowe do oszklenia o powierzchni do 2m2, 16) tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na ścianach i słupach 17) gruntowanie podłoży preparatami typu Cersanit CT 17/ Atlas Uni Grunt- powierzchnie pionowe, 18) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania (farby dostarczone przez Zamawiającego), KLUB PACJENTA: 1) wykucie muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2, 2) rozebranie posadzek i pokryć ścian z płytek ceramicznych, 3) okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej grubowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 4) okładziny podłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej grubowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 5) ościeżnice drewniane zewnętrzne zwykłe dwukrotnie malowane na budowie, 6) skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone o powierzchni ponad 1,6m2 dwukrotnie malowane i szklone na budowie ŁAZIENKA NR 1: 1) demontaż sufitu podwieszanego modułowego, 2) okładziny gipsowo- kartonowe, pojedyncze na stropach, na rusztach metalowych: rozstaw profili nośnych 40 cm, 3) wymiana wypustu podłogowego wraz z fragmentem przewodu kanalizacyjnego z odtworzeniem posadzki z płytek ceramicznych, 4) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2, 5) ościeżnice drewniane zewnętrzne zwykłe dwukrotnie malowane na budowie, 6) skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone o powierzchni ponad 1,6m2 dwukrotnie malowane i szklone na budowie, 7) Wykonanie remontu pomieszczenia łazienki, obejmującego demontaż wanny i wykonanie w jej miejscu jednej kabiny prysznicowej dla osób niepełnosprawnych (kabina bez brodzika, bateria ścienna, odpływ liniowy w posadzce z kratką ze stali nierdzewnej, uchwyty dla niepełnosprawnych) ze ścianami obudowanymi płytami g-k na konstrukcji z profili aluminiowych, pokrytych płytkami ceramicznymi 30x30 cm wraz z wykonaniem podejść wodnych i kanalizacyjnych oraz robót towarzyszących, 8) dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o powierzchni ponad 1,0 m- naświetla bez szczeblin malowane dwustronnie, ŁAZIENKA NR 2: 1) Wykonanie remontu pomieszczenia łazienki, obejmującego demontaż wanny i wykonanie w jej miejscu jednej kabiny prysznicowej dla osób niepełnosprawnych (kabina bez brodzika, bateria ścienna, odpływ liniowy w posadzce z kratką ze stali nierdzewnej, uchwyty dla niepełnosprawnych) ze ścianami obudowanymi płytami g-k na konstrukcji z profili aluminiowych, pokrytych płytkami ceramicznymi 30x30 cm wraz z wykonaniem podejść wodnych i kanalizacyjnych oraz robót towarzyszących, DACH NAD ODDZIAŁEM 1) wzmocnienie krokwi przez nabicie jednostronnie desek grubości 32 mm, 2) wymiana deskowania dachu z desek o grubości 32 mm na styk, 3) folie wstępnego krycia(FWK) układane na deskowaniu- rozstaw kontr łat 1,00m, 4) wymiana starego pokrycia z blachy na pokrycie z blachy ocynkowanej- powierzchnia wykonywanych robót do 25m2, 5) wynajem podnośnika koszowego, MONTAŻ UMYWALKI: 1) montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, 2) wstawienie trójnika z PCW o śr. 110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi, 3) dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm, 4) rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 20 mm stalowe ocynkowane, 5) dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nom. 20 mm, 6) obudowanie szachtu płytami gips.-karton. na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowych, 7) okładziny słupów prostokątnych lub wielobocznych z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 8) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, 9) przebicie otworów o powierzchni do 0,05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40 cm, 10) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym 11) baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nom. 15 mm, 12) montaż dozownika na mydło, podajnika ręczników i kosza na śmieci, Przedmiar inwestorski- remont oddział V : Załącznik nr 10 do SIWZ Zadanie nr 5: Prace remontowe na oddziale VI polegające na wymianie ustępu wiszącego na kompakt oraz demontażu sufitu podwieszanego kasetonowego - zakres prac: 1)wymiana ustępu wiszącego na kompakt wraz z robotami towarzyszącymi, 2)demontaż sufitu podwieszanego kasetonowego, 3)ścianki działowe GR z płyt gips.- karton. na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem jednostronnym jednowarstwowym 4)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- płyt gipsowych spoinowych szpachlowanych z gruntowaniem. Przedmiar inwestorski- remont oddział VI : Załącznik nr 11 do SIWZ..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie powyższych zadań, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i opłacone składki ubezpieczenia we właściwej izbie samorządu zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i opłacone składki ubezpieczenia we właściwej izbie samorządu zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 97
  • 2. Ilość wykonywanych robót budowlanych - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.dczp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C Korzeniowskiego 18 50-226 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C Korzeniowskiego 18 50-226 Wrocław- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty

załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Pzp

załącznik nr 3 do SIWZ – wykaz osób

załącznik nr 4 do SIWZ – wykaz robót

załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy

załącznik nr 6 do SIWZ – oświadczenie- grupa kapitałowa

załącznik nr 7 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 1 - zmiana

załącznik nr 8 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 2 - zmiana

załącznik nr 9 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 3

załącznik nr 10 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 4

załącznik nr 11 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 5

załącznik nr 12 do SIWZ – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ

Zmiana treści SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Zachilska Maria
(2015-10-20 13:54:40)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefanik Lidia
(2015-11-04 10:01:47)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki