Nr sprawy: 19/PRAL/DCZP/2013/P Wrocław, dnia 09.10.2013r.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 908,1047 – tekst jednolity), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na:
świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla jednostek organizacyjnych ”Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” spółka z ograniczona odpowiedzialnością we Wrocławiu
data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.10.2013r.
numer ogłoszenia: 208403-2013
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY :
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław,
tel. 71/77 66 200 lub 71/77 66 212; fax.519 134 307 lub 71/77 66 200; e-mail: sekretariat@dczp.wroclaw.pl; www.dczp.wroclaw.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest bieżące pranie odzieży: medycznej, ochronnej, roboczej, bielizny pościelowej, pościeli, materaców, kocy, pidżam, koszul nocnych, szlafroków i innych ( np. obrusy, firany, worki na odzież, mopy) będącej własnością ”Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” spółka z ograniczona odpowiedzialnością w zależności od potrzeb Zamawiającego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ oraz Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ .
- Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień) przedmiotu zamówienia obejmuje:
98311200-8 Usługi prowadzenia pralni
98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 Usługi odbierania prania
98315000-4 Usługi prasowania
- Szczegółowy zakres obowiązków stron został ujęty w projekcie umowy stanowiący załączniki nr 5 do SIWZ.
SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: www.dczp.wroclaw.pl, lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych w godz. od 8.00 do 14.00
Koszt SIWZ – 20 zł – płatne w kasie „DCZP” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C -Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa
ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od 25.10.2013r. do 24.10.2016.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 11382,00 zł (słownie : jedenaście tysięcy trzysta osiemdziesiąt dwa złotych).
ZALICZKI
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o.
ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
Budynek „G”, Sekretariat
do 16.10.2013r., do godz.10:00
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od terminu ostatecznego otwarcia ofert.
Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy
Załącznik nr 3 do SIWZ- oświadczenie
Załącznik nr 4 do SIWZ- wykaz usług
Załącznik nr 5 do SIWZ- wzór umowy
Załącznik nr 6 do SIWZ- oświadczenie-Grupa kapitałowa
Załącznik nr 2 do umowy- spis bielizny do pralni
Załącznik nr 3 do umowy- Karta ewidencji bielizny
Załącznik nr 4 do umowy -reklamacja
ZMIANY:
Zmiana Załącznika nr 2 do SIWZ
Zmiana w SIWZ- zmiana terminu składania ofert