5A/PCBM/DCZP/2010        

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NIE PRZEKRACZAJĄCYM, WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZEBUDOWĘ PATRERU, POMIESZCZEŃ DAWNEJ PRALNI NA GABINETY TERAPEUTYCZNE, PRZEBUDOWĘ KLATKI SCHODOWEJ, WYKONANIE POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH DLA PACJENTÓW I PERSONELU, INSTALACJE

WOD. – KAN., CO I ELEKTRYCZNE.

Zamawiający – „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ogłasza zamówienie na  przebudowę parteru, pomieszczeń dawnej pralni na gabinety terapeutyczne, przebudowę klatki schodowej, wykonanie pomieszczeń socjalnych dla pacjentów i personelu, instalacje wod. – kan., CO i elektryczne

w trybie przetargu nieograniczonego. Numer ogłoszenia: 275868 – 2010 z dnia 02.09.2010r.

SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: www.dczp.wroclaw.pl, a na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych w godz. od 8.00 do 14.00
Koszt  SIWZ – 20 zł – płatne w kasie „DCZP” sp. z o. o.

ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław

lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa parteru, pomieszczeń dawnej pralni na gabinety terapeutyczne, przebudowa klatki schodowej, wykonanie pomieszczeń socjalnych dla pacjentów i personelu, instalacje wod. – kan., CO i elektryczne.

 

NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH 

 

NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Roboty budowlane będą wykonywane przez okres 3 miesięcy.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  4. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  5. Wykaz, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający wymaga złożenia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
”Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o.

      ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław

      Sekretariat
      Do 16.09.2010 r., do godz. 10.00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od terminu ostatecznego  otwarcia ofert.

 

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty

załącznik nr 2 do SIWZ Wzór umowy

załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie

załącznik nr 4 do SIWZ Wykaz robót budowlanych

załącznik nr 5 do SIWZ Projekt budowlany

załącznik nr 5A do SIWZ Projekt instalacji

załącznik nr 6 do SIWZ Specyfikacja techniczna

Przedmiar 1

Przedmiar 2

Przedmiar 3

Pytania i odpowiedzi 13.09.2010

Zamawiający informuje, że na wykonanie przedmiotu zamówienia obowiązuje 22% stawka podatku VAT

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Stankiewicz-Starczan Edyta
(2010-09-02 14:34:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Stankiewicz-Starczan Edyta
(2010-09-13 14:40:06)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki