Wrocław, dnia 01.12.2009 r.
Nr sprawy:
19/LEKI/SZPOZ/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NIE PRZEKRACZAJĄCYM, WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ LEKÓW

Zamawiający - Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ogłasza zamówienie na sukcesywną dostawę leków.
.

SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: http://szpoz.ibip.wroc.pl/public/, a na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji i Nadzoru w godz. od 8.00 do 14.00
Koszt SIWZ – 20 zł – płatne w kasie SZPOZ
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa leków

DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH - 18 części

NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Usługa będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 i 3 stosuje się odpowiednio.
6. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców:
1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną).
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w „Formularzu oferty" pełnomocnik zaznacza nr postępowania 19/LEKI/SZPOZ/2009 i w czyim imieniu występuje.
3) Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone „za zgodność z oryginałem" przez pełnomocnika.
4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej:
1) określenie celu gospodarczego,
2) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej,
3) wskazanie podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu /siedziby/ tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
4) pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa.
5) Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego.
8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys PLN.
9. Wykaz, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych dostaw leków w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór zał. nr 3 do SIWZ – podpisane przez wykonawcę.
11. Podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ.
12. Ważna koncesja Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydane na podstawie ustawy z dnia 06-09-2001 r Prawo Farmaceutyczne – Dz.U. nr 45 poz. 271 z 2008
13. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę.
14. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej – poprzez podpisanie formularza ofertowego.
15. Pisemne wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy).

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający wymaga złożenia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
Sekretariat
Do 08.12.2009 r., do godz. 10.00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od terminu ostatecznego otwarcia ofert.

 

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SIWZ Wzór umowy

Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie

Załącznik nr 4 do SIWZ Formularz cenowy

Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz dostaw

Pytania i odpowiedzi

Zawiadomienie o proteście, wezwanie do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu

Kopia protestu

Rozstrzygnięcie protestu

Wytworzył:
Udostępnił:
Stankiewicz-Starczan Edyta
(2009-12-01 13:33:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Stankiewicz-Starczan Edyta
(2009-12-10 13:33:26)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki