39/WIGIL/DCZP/2018/US na Organizację przyjęcia wigilijnego dla pracowników i gości Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGĘ SPOŁECZNĄ
„Organizacja przyjęcia wigilijnego dla pracowników i gości Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.”
Nr sprawy: 39/WIGIL/DCZP/2018/US
o wartości zamówienia wyższej niż 30.000 Euro
i nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750.000 Euro,
o której mowa w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
I. ZAMAWIAJĄCY Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego
Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
teł.: 519 317 880, 71/77 66 212,
www.dczp.wroclaw.pl NIP: 8951965126
Postępowanie prowadzi Dział Zamówień Publicznych.
e-mail: przetargi@dczp.wroclaw.pl, fax: 71/75 75 970
Godziny pracy Działu Zamówień Publicznych: 7:25:00 -15:00.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 ?. Poz. 1986) - zwanej dalej Pzp oraz niniejszego ogłoszenia.
2. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 138g Pzp - 750.000 Euro.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ OKREŚLENIE WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowywaniu przyjęcia wigilijnego dla pracowników i gości Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. we Wrocławiu. Zamówienie obejmuje przygotowanie dostarczenie i rozmieszczenie posiłków w formie „bufetu szwedzkiego” przed spotkaniem wigilijnym pracowników DCZP sp. z o.o., obsługę w postaci przygotowania wskazanego pomieszczenia (sali) tj. rozłożenia posiłków i zastawy, nadzór nad przebiegiem przyjęcia oraz uprzątnięcie sali po spotkaniu.
2. CPV: 55300000-3, 55520000-1, 55521200-0, 55322000-3
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
4. Menu na przyjęcie wigilijne organizowane dla pracowników i gości Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. we Wrocławiu zawarto w załączniku nr 3 do Ogłoszenia.
5. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego Ogłoszenia.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,
POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- Posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności.
- Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. muszą wykazać ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi cateringowe dot. organizacji przyjęcia dla min. 60 osób.
Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie:
1. Dokument poświadczający uprawnienia na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług cateringowych/żywienia grup.
2. Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług objętych przedmiotem zamówienia dla min. 60 osób wraz z referencjami – załącznik nr 4.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych a także tych, którzy nie wykażą spełnienia w/w wymogów.
Wykonawca na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia, oprócz powyżej wskazanej koncesji i wykazu usług do złożenia następujących dokumentów:
- aktualna polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 5 do Ogłoszenia,
- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia według załącznika nr 6 do Ogłoszenia,
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: 19.12.2018r. lub 20.12.2018r.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
-
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania niniejszego ogłoszenia i zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w poniższych kryteriach:
- Cena - 100 %,
- Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
- ceny:
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min: C n) x 100
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nie odrzuconych
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty w gdzie 1 % = 1 pkt
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu
niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) tub jego części.
6. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, będą się wydawać rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może wezwać do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu.
9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający zastosuje przepisy art. 26 ust. 3 oraz 87 ust. 1 ustawy Pzp.
10. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ustawy Pzp.
11. Zamawiający unieważni postępowanie w okolicznościach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia,
2) wykaz usług -załącznik nr 4,
3) oświadczenie, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – złącznik nr 5,
4) oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – złącznik nr 6,
5) sparafowany wzór umowy – złącznik nr 7.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo
przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokument potwierdzający status prawny przedkłada Wykonawca jeśli nie można go pozyskać z baz danych ogólnie dostępnych KRS
oraz CEIDG) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
5. Ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim, w jednym egzemplarzu, wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego.
6. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.
7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed
upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami
i dokumentami należy złożyć lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego)w terminie do dnia 04.12.2018r. do godz. 10:00 na adres: Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.
2. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty tzn. datę oraz godzinę i minutę, w której została przyjęta.
3. Koperta (opakowanie) powinna być opisana:
Oferta w postępowaniu na:
„Organizacja przyjęcia wigilijnego dla pracowników i gości Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.”
NIE OTWIERAĆ PRZED 04.12.2018r. godz. 11:00
4. Na kopercie (opakowaniu) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
5. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty lub nieprawidłowe oznakowanie koperty.
6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 04.12.2018 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Wyb. J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
Załączniki do Ogłoszenia:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Menu przyjęcia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 6 – Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 8 - Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych.