Wrocław, dnia 26.08.2015 r.

Nr sprawy: 33/RBUD/DCZP/2015/P

 

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

 

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

 

„Remont obiektów budowlanych „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. obejmujący oddziały I, III, V i VI w budynku G.”

 

 

data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.08.2015r.

numer ogłoszenia: 126347-2015

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. , ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Prowadzące Działalność Leczniczą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 33/RBUD/DCZP/2015/P na :Remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. obejmujący oddziały I, III, V i VI w budynku G..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont obiektów budowlanych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. obejmujący: 1) Remont w oddziale I w budynku G polegający na wymianie ustępu wiszącego, 2) Remont w oddziale III w budynku G polegający na montażu umywalki w dyżurce pielęgniarskiej, 3) Remont w oddziale V w budynku G polegający na remoncie łazienki oraz montażu umywalki w dyżurce pielęgniarskiej. 4) Remont w oddziale VI w budynku G polegający na wymianie ustępu wiszącego oraz demontażu sufitu podwieszanego kasetonowego. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa pkt II.1. 4. Wykonawca dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika budowy-remontu. 5. Zamawiający dla nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia wskaże kierownika nadzoru budowy-remontu. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w przepisie art. 10 Prawa budowlanego i przepisach ustawy z dnia 16 kwietnia2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881, z późn. zm.) 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się na czynnych budynkach tj. w trakcie hospitalizacji pacjentów Zamawiającego. 8. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przeszkoli pracowników Wykonawcy z zakresu zagrożeń mogących wystąpić ze strony hospitalizowanych pacjentów w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zabezpieczy teren budowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 10. Wykonawca powinien prowadzić roboty budowlane-remontowe w sposób nie stwarzający zagrożenia ani uciążliwości dla użytkowników nieruchomości. 11. Kierownik budowy (robót) powinien opracować plan bezpieczeństwa i Ochrony zdrowia zgodnie z art. 18 ust.1pkt 3 ustawy Prawo Budowlane. 12. Wykonawca winien umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i Ochrony zdrowia. II.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont w oddziale I w budynku G - Wymiana ustępu wiszącego- zakres prac: 1) rozebranie Wykładziny ściennej z płytek, 2) demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o średnicy 50-100 mm na ścianach budynku, 3) przebicie otworów o powierzchni do 0,5 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40 cm, 4) montaż rurociągów z PCW o średnicy 75 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, 5) montaż rurociągów z PCW o średnicy 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, 6) wstawienie trójnika z PCW o średnicy 110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi, 7) dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50mm, 8) rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 20 mm stalowe ocynkowane, 9) dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nom. 20 mm, 10) obudowanie szachtu płytami gips.-karton. na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowych, 11) okładziny słupów prostokątnych lub wielobocznych z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 12) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, 13) próba szczelności instalacji wodociągowych, 14) wymiana ustępu wiszącego wraz z robotami towarzyszącymi, Przedmiar inwestorski- remont oddział I: Załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 2: Remont w oddziale III w budynku G -Montaż umywalki w dyżurce pielęgniarskiej- zakres prac: 1) przebicie otworów o powierzchni do 0,05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 20 cm, 2) montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, 3) wstawienie trójnika z PCW o śr. 110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi, 4) dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm, 5) rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 20 mm stalowe ocynkowane, 6) dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nom. 20 mm, 7) obudowanie szachtu płytami gips.-karton. na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowych, 8) okładziny słupów prostokątnych lub wielobocznych z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 9) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, 10) przebicie otworów o powierzchni do 0,05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40 cm, 11) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym 12) baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nom. 15 mm, 13) montaż dozownika na mydło, podajnika ręczników i kosza na śmieci, 14) próba szczelności instalacji wodociągowych Przedmiar inwestorski- remont oddział III : Załącznik nr 9 do SIWZ Zadanie nr 3: Remont w oddziale V w budynku G - Remont łazienki oraz montaż umywalki w dyżurce pielęgniarskiej- zakres prac: Montaż umywalki: 1) montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, 2) wstawienie trójnika z PCW o śr. 110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi, 3) dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm, 4) rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 20 mm stalowe ocynkowane, 5) dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nom. 20 mm, 6) obudowanie szachtu płytami gips.-karton. na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowych, 7) okładziny słupów prostokątnych lub wielobocznych z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x30 cm, 8) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, 9) przebicie otworów o powierzchni do 0,05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40 cm, 10) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym 11) baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o śr. nom. 15 mm, 12) montaż dozownika na mydło, podajnika ręczników i kosza na śmieci, Remont łazienki: 1) demontaż sufitu podwieszanego modułowego, 2) okładziny gipsowo-kartonowe, pojedyncze na stropach, na rusztach metalowych, 3) wymiana wpustu podłogowego wraz z fragmentem przewodu kanalizacyjnego z odtworzeniem posadzki z płytek ceramicznych, 4) ościeżnice drewniane zewnętrzne zwykłe dwukrotnie malowane na budowie, 5) skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone o powierzchni ponad 1,6 m2 dwukrotnie malowane i szklone na budowie, 6) wykonanie remontu pomieszczenia łazienki, obejmującego demontaż wanny i wykonanie w jej miejscu jednej kabiny prysznicowej dla osób niepełnosprawnych (kabina bez brodzika, bateria ścienna, odpływ liniowy w posadzce z kratką ze stali nierdzewnej, uchwyty dla niepełnosprawnych) ze ścianami obudowanymi płytami g-k na konstrukcji z profili aluminiowych, pokrytych płytkami ceramicznymi 30x30 cm wraz z wykonaniem podejść wodnych i kanalizacyjnych oraz robót towarzyszących 7) dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o powierzchni ponad 1,0 m- naświetla ze szczeblinami malowane dwustronnie Przedmiar inwestorski- remont oddział V : Załącznik nr 10 do SIWZ Zadanie nr 4: Remont w oddziale VI w budynku G Wymiana ustępu wiszącego oraz demontaż sufitu podwieszanego kasetonowego- zakres prac: 1) wymiana ustępu wiszącego wraz z robotami towarzyszącymi, 2) demontaż sufitu podwieszanego kasetonowego, 3) ścianki działowe GR z płyt gips.- karton. na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem jednostronnym jednowarstwowym 4) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- płyt gipsowych spoinowych szpachlowanych z gruntowaniem. Przedmiar inwestorski- remont oddział VI : Załącznik nr 11 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz na podstawie złożonego dokumentu poświadczającego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie powyższych zadań, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i opłacone składki ubezpieczenia we właściwej izbie samorządu zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i opłacone składki ubezpieczenia we właściwej izbie samorządu zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Ilość wykonanych robót - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Wybrzeże J. C Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

SIWZ

załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty

załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Pzp

załącznik nr 3 do SIWZ – wykaz osób

załącznik nr 4 do SIWZ – wykaz robót

załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy

załącznik nr 6 do SIWZ – oświadczenie- grupa kapitałowa

załącznik nr 7 do SIWZ – wykaz robót na czynnych obiektach służby zdrowia

załącznik nr 8 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 1

załącznik nr 9 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 2

załącznik nr 10 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 3

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

załącznik nr 11 do SIWZ – przedmiar inwestorski dla Zadania 4

załącznik nr 12 do SIWZ – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Stefanik Lidia
(2015-08-26 08:41:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefanik Lidia
(2015-09-15 12:29:43)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki