Nr postępowania: 1/DSMD/DCZP/2014/P                                                                                                                  Wrocław, dnia 24.02.2014r.

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984, 1047 i 1473), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

na:

„Sukcesywną dostawę sprzętu medycznego i opatrunków dla komórek organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o.” wraz z transportem”

data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.02.2014r.; numer ogłoszenia: 35977-2014

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

ZAMAWIAJĄCY :

 „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, NIP: 895-196-51-26; REGON: 021184819

tel. 71/77 66 200 lub 71/77 66 212; fax.519 134 307 lub 71/77 66 200 ; e-mail: sekretariat@dczp.wroclaw.pl; www.dczp.wroclaw.pl


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  sprzętu medycznego i opatrunków , zwanym dalej „Sprzętem”,  dla jednostek organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonego Sprzętu.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
  3. Wykonawca zobowiązuje się , aby oferowany Sprzęt spełniał parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Formularzu cenowym– załącznik nr 2 do SIWZ.
  4. W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanego Sprzętu Wykonawca musi załączyć do każdego   artykułu,    jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów ( w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwą produktu,  producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy.
  5. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony Sprzęt na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii Sprzętu.
  6. Dostawa Sprzętu do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu  lub Apteki.  
  7. Kody CPV (Wspólny Słownik Zamówień ) przedmiotu zamówienia obejmuje :

33140000-3 Materiały medyczne

33141110-4 Opatrunki

33141310-6 Strzykawki

33141320-9 Igły medyczne

33141220-8 Kaniula

33141200-2 Cewniki

33141210-5 Pojemniki do cewników

33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne

18424300-0 Rękawice jednorazowe

33000000-0  Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

33124131-2 Paski odczynnikowe

37322300-4 Ustniki

SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: www.dczp.wroclaw.pl, lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych w godz. od 8.00 do 14.00

Koszt  SIWZ – 20 zł – płatne w kasie „DCZP” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C -Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa
 

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

 DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE  OFERT CZĘŚCIOWYCH : 10 zadań

NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od daty podpisania umowy: 36 miesięcy

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  1.    nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

 

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

W zakresie pkt 1  ppkt 1) , 3) i 4) ( j.w.)  Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ- do pobrania na  stronie www.dczp.wroclaw.pl.

W zakresie pkt 1 ppkt 2) (j.w.)  Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie powyższego zadania.

 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady „spełnia – nie spełnia”.

 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości :

          dla zadania nr 1:    2399,00 zł

 dla zadania nr 2 :   2536,00 zł

 dla zadania nr 3 :   3620,00 zł

                         dla zadania nr 4:    496,00 zł

         dla zadania nr 5 :   750,00 zł

         dla zadania nr 6:    434,00 zł

         dla zadania nr 7:    838,00 zł

         dla zadania nr 8:    39,00 zł

dla zadania nr 9:    0,00 zł

dla zadania nr 10:  121,00 zł

 

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o.,  ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław,  Budynek „G”, Sekretariat
do  07.03.2014r., do godz.10:00

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

30 dni od terminu ostatecznego terminu składania ofert.

Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy

Załącznik nr 3 do SIWZ- oświadczenie

Załącznik nr 4 do SIWZ- wykaz dostaw

Załącznik nr 5 do SIWZ- wzór umowy

Załącznik nr 2 do umowy

Załącznik nr 3 do umowy

Załącznik nr 6 do SIWZ- grupa kapitałowa

Odpowiedź nr 1 na zapytania

Odpowiedź nr 2 na zapytania

Odpowiedź nr 3 na zapytania

Odpowiedź nr 4 na zapytania

Wytworzył:
Udostępnił:
Martyniak Bożena
(2014-02-24 09:50:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Zachilska Maria
(2014-03-03 13:47:36)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki