29/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP” sp. z o.o.

Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
29/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP” sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 519617418
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot wykonujący działalność leczniczą
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
29/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP” sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a646ce1a-d98b-4c62-9dc4-e6ee337ee826
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy
zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.p
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujemy, że:
S t r o n a 13 | 14
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia
Psychicznego” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod nr KRS: 0000348483, NIP: 8951965126, REGON: 021184819, dalej jako: „DCZP”.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez e-mail:: inspektor@dczp.wroclaw.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, zapewnienia transportu sanitarnego dla
pacjentów DCZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy, a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u Administratora.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym, niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia, realizacji umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
informujemy, że:
S t r o n a 13 | 14
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia
Psychicznego” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod nr KRS: 0000348483, NIP: 8951965126, REGON: 021184819, dalej jako: „DCZP”.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez e-mail:: inspektor@dczp.wroclaw.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, zapewnienia transportu sanitarnego dla
pacjentów DCZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy, a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u Administratora.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym, niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia, realizacji umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 29/SMED/DCZP/2025/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek
organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37322300-4 - Ustniki
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
33140000-3 - Materiały medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100 %,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek
organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33141200-2 - Cewniki
33140000-3 - Materiały medyczne
33141641-5 - Sondy
33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100 %,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek
organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
33140000-3 - Materiały medyczne
33141200-2 - Cewniki
33141641-5 - Sondy
33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100 %,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek
organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek
organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
7.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
7.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczącego
wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa art. 108
ust. 1 pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert
dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłaty tych należności.
7.3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp dotyczącego
wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego
aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
7.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczącego
braku zalegania opłacania podatków i opłat w stosunku do właściwego naczelnika Urzędu
skarbowego lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
7.5. Wykluczenie Wykonawcy następuje na zasadach określonych w art. 111 ustawy Pzp
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ.
8.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 109 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ.
8.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. – Załącznik nr 7 do
SWZ.
8.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:
1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat
– także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert
S t r o n a 4 | 14
Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku
zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł
wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
8.5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na
dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziały w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej.
8.5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 oraz 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu
będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu. Do oferty Wykonawca polegający na zasobach podmiotu trzeciego załącza pisemne
zobowiązanie tego podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia
Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy
Pzp - wg załącznika nr 6 do SWZ.
8.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, wraz z oświadczeniem, o
którym mowa w pkt. 8.5. sporządzonym wg załącznika nr 3 do SWZ, przedstawia
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby, wg wzoru oświadczeń, o
których mowa w pkt. 8.5
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ.
8.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 109 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ.
8.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. – Załącznik nr 7 do
SWZ.
8.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:
1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat
– także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert
S t r o n a 4 | 14
Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku
zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł
wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
8.5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na
dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziały w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej.
8.5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 oraz 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu
będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu. Do oferty Wykonawca polegający na zasobach podmiotu trzeciego załącza pisemne
zobowiązanie tego podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia
Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy
Pzp - wg załącznika nr 6 do SWZ.
8.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, wraz z oświadczeniem, o
którym mowa w pkt. 8.5. sporządzonym wg załącznika nr 3 do SWZ, przedstawia
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby, wg wzoru oświadczeń, o
których mowa w pkt. 8.5
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
przedmiotowe środki dowodowe tj. karty charakterystyki/karty produktu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
przedmiotowe środki dowodowe tj. karty charakterystyki/karty produktu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-15
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00315877/01 z dnia 2025-07-09
2025-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Załączniki:

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SWZ - formularz cenowy (2)

Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenia

Załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy

Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa

Załącznik nr 6 do SWZ - zobowiązanie do udostępniania zasobów

Załącznik nr 7 do SWZ - oświadczenie Rosja_Ukraina

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Barbara Michalik
(2025-07-09 11:05:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Barbara Michalik
(2025-07-09 11:06:00)