Wrocław, dnia 09.12.2011 r.
Nr sprawy:
17/SMED/DCZP/2011/P
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NIE PRZEKRACZAJĄCYM, WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO, OPATRUNKÓW I DEZYNFEKCJI W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Zamawiający – „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J.
C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ogłasza zamówienie na sukcesywną dostawę sprzętu medycznego, opatrunków i dezynfekcji w trybie przetargu nieograniczonego.
OGŁOSZENIE ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 09.12.2011 r. pod numerem 418988-2011,
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 12.12.2011 r. pod numerem 421830-2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 13.12.2011 r. pod numerem 424386-2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 15.12.2011 r. pod numerem 428058-2011
SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: www.dczp.wroclaw.pl, a na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji Logistyki i Zamówień Publicznych w godz. od 8.00 do 14.00
Koszt SIWZ – 20 zł – płatne w kasie
ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
sukcesywna sprzętu medycznego, opatrunków i dezynfekcji
DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH - 9
NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Dostawa będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Opłacona Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5. Wykaz, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych dostaw sprzętu medycznego, opatrunków i dezynfekcji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
”Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o.
ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
Sekretariat
Do 19.12.2011 r., do godz. 9.00
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od terminu ostatecznego otwarcia ofert.
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór umowy
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie
Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw
Pytania i odpowiedzi 12.12.2011 r.
Załącznik nr 4 do SIWZ - Zmieniony 12.12.2011 r. formularz cenowy
Pytania i odpowiedzi 13.12.2011 r.
Załącznik nr 4 do SIWZ - Zmieniony 13.12.2011 r. formularz cenowy
Pytania i odpowiedzi 15.12.2011 r.