Wrocław, dnia 25.03.2009 r.
Nr sprawy:3A/SMOD/SZPOZ/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NIE PRZEKRACZAJĄCYM, WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO, OPATRUNKÓW I DEZYNFEKCJI W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Zamawiający - Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ogłasza zamówienie na sukcesywną dostawę sprzętu medycznego, opatrunków i dezynfekcji dla jednostek organizacyjnych SZPOZ w trybie przetargu nieograniczonego

OGŁOSZENIE ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 12.02.2009r. pod numerem 26272-2009

SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: http://szpoz.ibip.wroc.pl/public/, a na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji i Nadzoru w godz. od 8.00 do 14.00
Koszt SIWZ – 20 zł – płatne w kasie SZPOZ
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
sukcesywna dostawa SPRZĘTU MEDYCZNEGO, OPATRUNKÓW I DEZYNFEKCJI dla jednostek organizacyjnych SZPOZ
CPV: 33631600-8, 33000000-0, 33140000-3, 33141110-4, 33190000-8, 39518000-8, 18424300-0.

DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH - 15

NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Dostawa będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego OddziałuZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lubzaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Wykaz, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych dostaw sprzętu medycznego, opatrunków i dezynfekcji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający wymaga złożenia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
Sekretariat
Do 02.04.2009 r., do godz. 10.00
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od terminu ostatecznego otwarcia ofert.

SIWZ

załącznik nr 1 Formularz ofertowy

załącznik nr 2 Wzór umowy

załącznik nr 3 Oświadczenie

załącznik nr 4 Formularz cenowy

załącznik nr 5 Wykaz dostaw

załącznik nr 6 Formularz zamówienia

Modyfikacja 25.03.2009

Pytania i odpowiedzi 27.03.2009

Pytania i odpowiedzi 2 z 27.03.2009

Wytworzył:
Udostępnił:
Stankiewicz-Starczan Edyta
(2009-03-25 11:02:58)
Ostatnio zmodyfikował:
Bajrakowski Bartosz
(2009-04-02 13:33:36)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki