47/MAL/ DCZP /2023Remont wskazanych pomieszczeń w „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Remont wskazanych pomieszczeń w „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ

ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot prowadzący działalność leczniczą

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wskazanych pomieszczeń w „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-155411d9-d621-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy:Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii

Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00222998/01 z dnia 2024-02-28

2024-02-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń

oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z

wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.6. Wymagania techniczne i

organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji

przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie

internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych

budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 47/MAL/DCZP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pomieszczeń w budynku „U” – 2 kondygnacja

• Gruntowanie ścian oraz sufitów

• Malowanie ścian i sufitów gabinetów, sal pacjentów, korytarza.

• Malowanie sal pacjentów oraz korytarzy (Lamperia) farbą lateksową lub emalią akrylową do wysokości 2 metrów

• Odgrzybianie ścian w łazienkach

• Pomalowanie łazienek farbą lateksową lub emalią akrylową

• Uzupełnianie ubytków na ścianach oraz sufitach wraz z zatopieniem siatki – zgodnie z potrzebami.

• Odizolowanie pomieszczeń taśmą wraz z folia przeciwko pyłowi.

• Zabezpieczenie okien, drzwi folią malarską.

• Wyniesienie i ponowne wniesienie istniejących mebli.

• Wymiana lamp na lampy LED

• Wymiana drzwi ( 6 szt.) w łazienkach

• Wymiana listew przypodłogowych

• Malowanie kaloryferów.

• Sprzątanie po robotach budowlanych

• Utylizacja odpadów budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty

budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Punktowo

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00222998/01 z dnia 2024-02-28

2024-02-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek

kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie świadczeń

objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wartość oferty netto lub pisemne

oświadczenie, że zawrze takie ubezpieczenie w przypadku wygrania przetargu.

d) zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca przedstawi udokumentowane doświadczenie – referencje w przynajmniej dwóch (2) robotach budowlanych

na/w obiektach szpitalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr

2 do SWZ

8.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp -

Załącznik nr 2 do SWZ

8.5. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych

rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. –

Załącznik nr 8

8.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:

1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w

przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat – także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania

ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie

w sprawie spłat tych należności;

2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109

ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed upływem

terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz

odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej

Załącznik nr 8 do SWZ – art. 7 ust. 1

Załącznik nr 9 – wykaz wykonanych prac

Potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na

sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00222998/01 z dnia 2024-02-28

2024-02-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający w terminie 5 dni od podpisania Umowy uiści na rzecz Wykonawcy zaliczkę w

wysokości 20% Wynagrodzenia, podlegającą zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia, zwaną dalej

„Zaliczką”.

Zaliczka płatna będzie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na

fakturze.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

w zakresie Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją

zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Załączniki:

SWZ

47 MAL Załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy remont

47 MAL Załącznik nr 2 do SWZ - oświadczenie z art  108 ustawy  PZP - przesłanki wykluczenia remont

47 MAL Załącznik nr 3 do SWZ- oświadczenie z art  125 ustawy PZP - spełnianie warunków udziału remont

47 MAL załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy

47 MAL Załącznik nr 5 do SWZ - grupa kapitałowa

47 MAL Załącznik nr 6 do SWZ - zobowiązanie do udostępniania zasobów remont

47 MAL Załącznik nr 7 do SWZ wizja lokalna

47 MAL Załącznik nr 8 do SWZ - art. 7 ust. 1

47 MAL Załącznik nr 9 do SWZ - wykaz dostaw

Wyjasnienia nr 1

Informacja o kwocie

Informacja z otwarcia

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Wytworzył:
Magdalena Wolny
Udostępnił:
Wolny Magdalena
(2024-02-28 13:47:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Wolny Magdalena
(2024-03-18 09:45:07)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki