8/OCHR/DCZP/2024/US - Całodobowy dozór, ochrona mienia i budynków wraz z ochroną osób oraz zabezpieczenie obiektów wraz z terenem należącym do ,,DCZP" sp. z o.o.

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
8/OCHR/DCZP/2024/US Całodobowy dozór, ochrona mienia i budynków wraz z ochroną osób oraz zabezpieczenie obiektów
wraz z terenem należącym do ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 505247231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
8/OCHR/DCZP/2024/US Całodobowy dozór, ochrona mienia i budynków wraz z ochroną osób oraz zabezpieczenie
obiektów wraz z terenem należącym do ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ef3468-c412-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi
społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00092474/01 z dnia 2024-02-06
2024-02-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności
logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej
znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr
KRS: 0000348483, NIP 8951965126, REGON 021184819, dalej jako: DCZP
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych przez e-mail:: inspektor@dczp.wroclaw.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia, zapewnienia „Przygotowanie i dystrybucję posiłków dla pacjentów i pracowników „DCZP” sp. z o.o. wraz z
dzierżawą pomieszczeń przy ul. Wybrzeże J.C. – Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu” Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PzP przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy; a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u administratora,
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym,
niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, realizacji umowy;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
KLAUZULA obowiązku przestrzegania zasad ochrony danych osobowych:
W przypadku gdy dla wykonania umowy będzie konieczne wykorzystanie danych osobowych osób fizycznych, podlegających
ochronie, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów odnoszących się do ochrony danych osobowych, w
szczególności Rozporządzenia RODO, stosując poziomy ochrony wg obowiązujących i aktualizowanych na bieżąco standardów,
zawierania z Zamawiającym wymaganych umów i porozumień w tym zakresie, a w przypadku podwyższonej staranności ochrony
obowiązującej Zamawiającego – stosowania procedur ochronnych na poziomie nie niższym, niż obowiązujące Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00092474/01 z dnia 2024-02-06
2024-02-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/OCHR/DCZP/2024/US
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór, ochrona mienia i budynków wraz z ochroną osób oraz zabezpieczenie
obiektów wraz z terenem położonym pomiędzy ulicami: Kraszewskiego, Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego, Zegadłowicza i
Reymonta, należącym do „DCZP” sp. z o.o.”
a) Ochrona mienia (budynków, obiektów, urządzeń) Zamawiającego Wykonawca wykonuje w szczególności poprzez
działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody
wynikającej z tych zdarzeń.
b) Ochrona osób polegać będzie na podejmowaniu działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i
nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i osób za które Zamawiający ponosi odpowiedzialność.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do ogłoszenia -OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-29 do 2026-03-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp;
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00092474/01 z dnia 2024-02-06
2024-02-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022
poz. 835).
Wykluczenie Wykonawcy następuje na zasadach określonych w art. 111 ustawy Pzp.
Zgodnie z Art. 112 ust 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanej w formie
bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 poz.
1995 ze zm.)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co
najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej obejmującej usługi ochrony osób i mienia przez cały okres trwania umowy.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
• Osoby skierowane do realizacji zamówienia: Wykonawca wykaże co najmniej trzy osoby skierowane do realizacji
przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialne za świadczenie usług ochrony posiadające wpis na listę osób
kwalifikowanych pracowników ochrony i co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe, polegające na wykonywaniu
czynności ochrony osób i mienia.
• Doświadczenie Wykonawcy: Wykaz wykonywanej/wykonanej w sposób ciągły przez minimum 1 rok usługi ochrony osób i
mienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 4 do SWZ
Załącznik nr 9 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne
na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4
do SWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. –
Załącznik nr 9
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
- Aktualną na dzień składania koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanej w
formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2020
poz. 838)
 Wykaz osób zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale 7 ust. 7.4 pkt. d SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług
 Kopię polisy ubezpieczeniowej OC dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz
utrzymywania przedmiotowego ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Aktualną na dzień składania koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanej w formie
bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2020 poz. 838)
 Wykaz osób zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale 7 ust. 7.4 pkt. d SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług
 Kopię polisy ubezpieczeniowej OC dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz
utrzymywania przedmiotowego ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00092474/01 z dnia 2024-02-06
2024-02-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie
dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów
wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te
potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie
składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi
złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot,
który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-13 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
 

Załączniki: 

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy

Załącznik nr 3 do SWZ – formularz cenowy

Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 108 i 109 ustawy PZP – przesłanki wykluczenia z postępowania

Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ustawy PZP – spełnienie warunków udziału

Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz usług i osób

Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy

Załącznik nr 8 do SWZ – zobowiązanie do udostępnienia zasobów

Załącznik nr 9 do SWZ - Oświadczenie Rosja_Ukraina

Załączniki do umowy:

    1. Załącznik nr 2.1 - wzór dziennika dozoru
    2. Załącznik nr 2.2 - wzór ewidencji kluczy
    3. Załącznik nr 2.3 - wzór rejestru osób/pojazdów
    4. Załącznik nr 2.4 - upoważnienie
    5. Załącznik nr 2.5 - zachowanie tajemnicy
    6. Załącznik nr 2.6 - wzór protokołu kontroli
    7. Załącznik nr 2.7 – wykaz pracowników ochrony
    8. Załącznik nr 3 - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 

  1. SWZ do Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
  2. Załącznik nr 1 do SWZ - OPZ do Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
  3. Załącznik nr 2 do SWZ – formularz ofertowy do Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
  4. Załącznik nr 3 do SWZ – formularz cenowy do Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
  5. Załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy do Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Informacja o kwocie 

Informacja z otwarcia ofert

Ogłoszenie o rezultacie postępowania

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Dąbrowska Iga
(2024-02-06 12:24:48)
Ostatnio zmodyfikował:
Dąbrowska Iga
(2024-02-19 14:52:22)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki