60/TRNS-S/DCZP/2023/P Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - Usługi transportu medycznego karetką typu „S” z zespołem specjalistycznym dla pacjentów dla DCZP

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00007350/01 z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
60/TRNS-S/DCZP/2023/P Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - Usługi transportu medycznego karetką typu „S” z
zespołem specjalistycznym dla pacjentów DCZP sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 572290599
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prowadzący działalność leczniczą
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
60/TRNS-S/DCZP/2023/P Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - Usługi transportu medycznego karetką typu „S” z
zespołem specjalistycznym dla pacjentów DCZP sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b900061-aad0-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00007350/01 z dnia 2024-01-04
2024-01-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem „platformy zakupowej Open Nexus” dostępnej pod adresem internetowym:
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw lub poczty elektronicznej na adresy e-mail osób wyznaczonych przez Zamawiającego
do kontaktu z Wykonawcami.
UWAGA! Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej nie dotyczy składania Oferty.
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wykonawca może wejść na stronę platformy zakupowej bezpośrednio, wpisując adres
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw w przeglądarkę internetową. Następnie Wykonawca klika w zakładkę
„POSTĘPOWANIA” i wybiera przedmiotowe postępowanie, gdzie należy złożyć Ofertę.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Pani Iga Dąbrowska 505 247 231 email: przetargi@dczp.wroclaw.pl w sprawach formalnych związanych z postępowaniem;
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej,
zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole
strony).
Poniżej Zamawiający przedstawia wymagania techniczno-organizacyjne związane z udziałem Wykonawców w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
Złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na platformie zakupowej oraz przez Wykonawców nie
posiadających konta na platformie zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać przycisk „Załóż
konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami wyświetlającymi się na ekranie monitora. W
przypadku Wykonawców niezalogowanych, w celu złożenia oferty, niezbędne jest podanie adresu e-mail (na który wysłane będzie
potwierdzenie złożenia oferty), nr NIP oraz nazwy firmy, nieobowiązkowo nr telefonu.
Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system. Nie
jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s,
2) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną
obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
3) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.
Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych
folderów.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w
zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony) oraz uznaje go za wiążący
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia
Psychicznego” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000348483, NIP 8951965126, REGON 021184819, dalej jako: „DCZP” sp. z o.o.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP sp. z o.o. jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych przez e-mail:: inspektor@dczp.wroclaw.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia, zapewnienia transportu sanitarnego dla pacjentów DCZP sp. z o.o .
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy; a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u administratora,
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00007350/01 z dnia 2024-01-04
2024-01-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym,
niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, realizacji umowy;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia
Psychicznego” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000348483, NIP 8951965126, REGON 021184819, dalej jako: „DCZP” sp. z o.o.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP sp. z o.o. jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych przez e-mail:: inspektor@dczp.wroclaw.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia, zapewnienia transportu sanitarnego dla pacjentów DCZP sp. z o.o .
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy; a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u administratora,
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym,
niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, realizacji umowy;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 60/TRNS-S/DCZP/2023/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Usługi transportu medycznego karetką typu „S” z zespołem specjalistycznym:
a) Transport medyczny karetką typu S z zespołem specjalistycznym (w skład którego wchodzą co najmniej 3 osoby
uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz, pielęgniarka lub ratownik medyczny) -
zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2022
poz. 1710 ze zm.);
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00007350/01 z dnia 2024-01-04
2024-01-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
4.2.6.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
7.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
7.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp;
7.3. Wykluczenie Wykonawcy następuje na zasadach określonych w art. 111 ustawy Pzp.
7.4. Zgodnie z Art. 112 ust 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych
na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów
w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 21 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997
r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2022 poz. 988 ze zm.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie świadczeń
objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wynikająca z Rozporządzenia Ministra
Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność
leczniczą z dn. z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U.2019 poz. 866), Wykonawcy, Podwykonawców, a także polis imiennych
osób wymienionych w załączniku „Zasoby” o ile są obowiązkowe, na wszystkie zdarzenia oraz utrzymywania
przedmiotowego ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
• Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi środkami transportu przystosowanym do transportu sanitarnego, w ilości:
Karetki specjalistyczne typu ,,S” – co najmniej 1 pojazd
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00007350/01 z dnia 2024-01-04
2024-01-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
8.5. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
 zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu
drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art.
53 ust. 1 pkt 21 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 988)
 wykaz środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca w celu wykonywania zamówienia – sporządzony zgodnie z
Załącznikiem nr 7 do SWZ.
 Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych na dzień składania ofert polis ubezpieczeniowych (OC, NNW) dla
pojazdów, które będą realizowały usługę oraz ich zamienników w razie wystąpienia awarii, a także aktualnych badań
technicznych pojazdów, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego.
 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań sanitarnych oraz technicznych i
jakościowych, określonych w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789:2008;
 Kopię polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie świadczeń objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości
nie niższej niż wynikająca z Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą z dn. z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019
poz. 866), Wykonawcy, Podwykonawców, a także polis imiennych osób wymienionych w załączniku „Zasoby” o ile są
obowiązkowe, na wszystkie zdarzenia oraz utrzymywania przedmiotowego ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy.
 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1. Aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ
8.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik
nr 3 do SWZ
8.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. –
Załącznik nr 8 do SWZ.
8.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie,
następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziały w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 4
8.5. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
 zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w
przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 21
Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 988)
 wykaz środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca w celu wykonywania zamówienia – sporządzony zgodnie z Załącznikiem
nr 7 do SWZ.
 Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych na dzień składania ofert polis ubezpieczeniowych (OC, NNW) dla pojazdów,
które będą realizowały usługę oraz ich zamienników w razie wystąpienia awarii, a także aktualnych badań technicznych pojazdów,
wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego.
 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań sanitarnych oraz technicznych i jakościowych,
określonych w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789:2008;
 Kopię polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie świadczeń objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie
niższej niż wynikająca z Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
podmiotu wykonującego działalność leczniczą z dn. z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 poz. 866), Wykonawcy,
Podwykonawców, a także polis imiennych osób wymienionych w załączniku „Zasoby” o ile są obowiązkowe, na wszystkie zdarzenia
oraz utrzymywania przedmiotowego ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy.
 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr
3 do SWZ
8.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik
nr 3 do SWZ
8.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. –
Załącznik nr 8 do SWZ.
8.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie,
następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziały w
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00007350/01 z dnia 2024-01-04
2024-01-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. – załącznik nr 4
8.5. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
 zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w
przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 21
Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 988)
 wykaz środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca w celu wykonywania zamówienia – sporządzony zgodnie z Załącznikiem
nr 7 do SWZ.
 Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych na dzień składania ofert polis ubezpieczeniowych (OC, NNW) dla pojazdów,
które będą realizowały usługę oraz ich zamienników w razie wystąpienia awarii, a także aktualnych badań technicznych pojazdów,
wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego.
 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań sanitarnych oraz technicznych i jakościowych,
określonych w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789:2008;
 Kopię polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie świadczeń objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie
niższej niż wynikająca z Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
podmiotu wykonującego działalność leczniczą z dn. z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 poz. 866), Wykonawcy,
Podwykonawców, a także polis imiennych osób wymienionych w załączniku „Zasoby” o ile są obowiązkowe, na wszystkie zdarzenia
oraz utrzymywania przedmiotowego ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy.
 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub
więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).
9.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
9.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie
dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
9.4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów
wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
9.5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
9.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia
te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców
wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie
musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa
podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
9.7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00007350/01 z dnia 2024-01-04
2024-01-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
 

 

ZAŁĄCZNIKI:

SWZ:

Załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do SWZ - formularz cenowy

Załącznik nr 2A do SWZ -  Opis przedmiotu zamówienia transport karetką typu S

Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenia

Załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie grupa kapitałowa

Załącznik nr 5 do SWZ - wzór umowy

Załącznik nr 5 do Umowy - Umowa o przetwarzanie danych osobowych

Załącznik nr 6 do SWZ - zobowiązanie do udostępniania zasobów

Załącznik nr 7 do SWZ wykaz środków transportu

Załącznik nr 8 do SWZ - oświadczenie Rosja_Ukraina

Wyjaśnienie nr 1 do SWZ

Informacja o kwocie

Informacja z otwarcia

Ogłoszenie o rezultacie postępowania

Wytworzył:
Udostępnił:
Lotka Anna
(2024-01-04 09:15:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Lotka Anna
(2024-01-17 09:38:44)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki