22a/MBIU/DCZP/2021/P Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozła

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

22a/MBIU/DCZP/2021/P Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla

jednostek organizacyjnych „DCZP” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem

wykonawcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z

OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 572290599

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Przedmiot udzielający świadczeń medycznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

22a/MBIU/DCZP/2021/P Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla

jednostek organizacyjnych „DCZP” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem

wykonawcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c633d33-3621-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245258/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26 09:09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.

94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków

komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie

komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:

https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:

Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów

elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy

ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na

stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej

się na

dole strony).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty

plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi

elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie

są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w

związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz

uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego”

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do rejestru

przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia –

Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS:

0000348483, NIP 8951965126, REGON 021184819, dalej jako: DCZP

o Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z

Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez e-mail: inspektor@dczp.wroclaw.pl

o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu

związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia dla ,,DCZP” sp. z o.o .

o Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie

dokumentacja postępowania,

o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1

ustawy PzP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli

czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a

następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u administratora,

o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest

wymogiem ustawowym, niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w postępowaniu o

udzielenie zamówienia, realizacji umowy;

o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób

zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

o Posiada Pani/Pan:

• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych

osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że

przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

o Nie przysługuje Pani/Panu:

• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż

podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22a/MBIU/DCZP/2021/P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot

odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu

wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie

przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek

organizacyjnych,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. wraz z załadunkiem,

transportem i rozładunkiem wykonawcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby

30192000-1 - Wyroby biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się

kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60 %,

2) Termin dostawy - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,

sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych,

Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i

rozładunkiem wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się

kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60 %,

2) Termin dostawy - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,

sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:Nie

podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;

Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczącego

wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na

ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa art. 108 ust. 1

pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania wniosku o

dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał

płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne

wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

należności;

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy -

Dostawy. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp dotyczącego

wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami

zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest

zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury

przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczącego braku

zalegania opłacania podatków i opłat w stosunku do właściwego naczelnika Urzędu skarbowego

lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

Wykluczenie Wykonawcy następuje na zasadach określonych w art. 111 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.

1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust

1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:

1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1

pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat – także dokumentów

potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych

podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat

tych należności;

2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i

zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek

na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed upływem terminu składania ofert Wykonawca

dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub

grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w

wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień

złożenia podmiotowych środków dowodowych:

1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o

Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej

niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5-6 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej

grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów

z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub

informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do

udziały w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie

wskazanym w załączniku nr 3 oraz 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić

wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w

postępowaniu.

Do oferty wykonawca polegający na zasobach podmiotu trzeciego załącza pisemne zobowiązanie tego

podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot

trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp.- wg załącznika nr 7 do SWZ.

Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, wraz z oświadczeniem, o którym mowa

w pkt. 8.5. sporządzonym wg załącznika nr 3 oraz 4 do SWZ, przedstawia oświadczenie podmiotu

udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio

spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby, wg

wzoru oświadczeń, o których mowa w pkt. 8.5.

W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu

umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący

wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może

żądać dokumentów, które określają w szczególności:

1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia

publicznego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków

udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu

wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust

1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:

1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1

pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat – także dokumentów

potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych

podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat

tych należności;

2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i

zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek

na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed upływem terminu składania ofert Wykonawca

dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub

grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w

wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień

złożenia podmiotowych środków dowodowych:

1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o

Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej

niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5-6 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej

grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów

z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub

informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do

udziały w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie

wskazanym w załączniku nr 3 oraz 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić

wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w

postępowaniu.

Do oferty wykonawca polegający na zasobach podmiotu trzeciego załącza pisemne zobowiązanie tego

podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot

trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp.- wg załącznika nr 7 do SWZ.

Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, wraz z oświadczeniem, o którym mowa

w pkt. 8.5. sporządzonym wg załącznika nr 3 oraz 4 do SWZ, przedstawia oświadczenie podmiotu

udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio

spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby, wg

wzoru oświadczeń, o których mowa w pkt. 8.5.

W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na

zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu

umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący

wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może

żądać dokumentów, które określają w szczególności:

1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia

publicznego;

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanych

materiałów biurowo – eksploatacyjnych, Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego

opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (w

języku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającą nazwę produktu, producenta

wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer

katalogowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia niekompletne, zawierające

błędy lub budzące wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich poprawienia,

uzupełnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta

podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o

udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej

oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).

9.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie

dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki

wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne

pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do

występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy

wspólnicy podpiszą ofertę.

Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą

albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).

Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców

wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców,

oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców

wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie

warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców

wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż

oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego

warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).

Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców

wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które

zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie uregulowanym w art.

454-455 ustawy Pzp.

Z zastrzeżeniem ust.1 powyżej i w granicach w nim określonych Strony dopuszczają zmiany

Umowy, czasowe lub trwałe, w trakcie jej obowiązywania, pod warunkiem, że zmiany te są

korzystne dla Zamawiającego, gdy konieczność wprowadzenia zmiany Umowy wynika z

okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.

Strony dopuszczają zmianę Umowy w zakresie długości jej obowiązywania przy zachowaniu

wartości brutto zamówienia określonego w § 4 ust.1 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety

związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26

2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy__

ZAŁĄCZNIKI:

SWZ

Załacznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do umowy - Wzór zamówienia

załącznik nr 2.1-2.2 do SWZ - formularz cenowy

Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie z art  108 ustawy  PZP - przesłanki wykluczenia

Załącznik nr 3 do Umowy - Reklamacja

Załącznik nr 4 do SWZ- oświadczenie z art  125 ustawy PZP - spełnianie warunków udziału

Załącznik nr 5 do SWZ - wzór umowy

Załącznik nr 6 do SWZ - grupa kapitałowa

Załącznik nr 7 do SWZ - zobowiązanie do udostępniania zasobów

Informacja o kwocie

Informacja z otwarcia ofert

Informacja o rezultacie postępowania

Wytworzył:
Udostępnił:
Lotka Anna
(2021-10-26 10:45:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Lotka Anna
(2021-11-04 13:49:39)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki