22a/MBIU/DCZP/2021/P Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozła
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
22a/MBIU/DCZP/2021/P Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla
jednostek organizacyjnych „DCZP” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem
wykonawcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z
OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 572290599
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedmiot udzielający świadczeń medycznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
22a/MBIU/DCZP/2021/P Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla
jednostek organizacyjnych „DCZP” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem
wykonawcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c633d33-3621-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245258/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26 09:09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na
stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej
się na
dole strony).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty
plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego”
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia –
Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS:
0000348483, NIP 8951965126, REGON 021184819, dalej jako: DCZP
o Inspektorem ochrony danych osobowych w DCZP jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez e-mail: inspektor@dczp.wroclaw.pl
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia dla ,,DCZP” sp. z o.o .
o Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania,
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy PzP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a
następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u administratora,
o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym, niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, realizacji umowy;
o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 22a/MBIU/DCZP/2021/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek
organizacyjnych,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. wraz z załadunkiem,
transportem i rozładunkiem wykonawcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - 60 %,
2) Termin dostawy - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,
sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych,
Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i
rozładunkiem wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - 60 %,
2) Termin dostawy - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin,
sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:Nie
podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczącego
wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa art. 108 ust. 1
pkt 3, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał
płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
należności;
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy -
Dostawy. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp dotyczącego
wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest
zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczącego braku
zalegania opłacania podatków i opłat w stosunku do właściwego naczelnika Urzędu skarbowego
lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Wykluczenie Wykonawcy następuje na zasadach określonych w art. 111 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.
1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust
1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:
1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat – także dokumentów
potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych
podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat
tych należności;
2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5-6 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziały w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie
wskazanym w załączniku nr 3 oraz 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić
wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
Do oferty wykonawca polegający na zasobach podmiotu trzeciego załącza pisemne zobowiązanie tego
podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot
trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp.- wg załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, wraz z oświadczeniem, o którym mowa
w pkt. 8.5. sporządzonym wg załącznika nr 3 oraz 4 do SWZ, przedstawia oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby, wg
wzoru oświadczeń, o których mowa w pkt. 8.5.
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu
umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący
wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może
żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust
1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SWZ
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:
1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat – także dokumentów
potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych
podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat
tych należności;
2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5-6 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziały w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie
wskazanym w załączniku nr 3 oraz 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić
wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
Do oferty wykonawca polegający na zasobach podmiotu trzeciego załącza pisemne zobowiązanie tego
podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot
trzeci w zakresie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp.- wg załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, wraz z oświadczeniem, o którym mowa
w pkt. 8.5. sporządzonym wg załącznika nr 3 oraz 4 do SWZ, przedstawia oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na jego zasoby, wg
wzoru oświadczeń, o których mowa w pkt. 8.5.
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu
umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący
wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może
żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanych
materiałów biurowo – eksploatacyjnych, Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego
opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (w
języku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającą nazwę produktu, producenta
wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer
katalogowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia niekompletne, zawierające
błędy lub budzące wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich poprawienia,
uzupełnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta
podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej
oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).
9.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie
dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy
wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą
albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców
wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż
oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego
warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie uregulowanym w art.
454-455 ustawy Pzp.
Z zastrzeżeniem ust.1 powyżej i w granicach w nim określonych Strony dopuszczają zmiany
Umowy, czasowe lub trwałe, w trakcie jej obowiązywania, pod warunkiem, że zmiany te są
korzystne dla Zamawiającego, gdy konieczność wprowadzenia zmiany Umowy wynika z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
Strony dopuszczają zmianę Umowy w zakresie długości jej obowiązywania przy zachowaniu
wartości brutto zamówienia określonego w § 4 ust.1 Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00245258/01 z dnia 2021-10-26
2021-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy__
ZAŁĄCZNIKI:
Załacznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do umowy - Wzór zamówienia
załącznik nr 2.1-2.2 do SWZ - formularz cenowy
Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie z art 108 ustawy PZP - przesłanki wykluczenia
Załącznik nr 3 do Umowy - Reklamacja
Załącznik nr 4 do SWZ- oświadczenie z art 125 ustawy PZP - spełnianie warunków udziału
Załącznik nr 5 do SWZ - wzór umowy
Załącznik nr 6 do SWZ - grupa kapitałowa
Załącznik nr 7 do SWZ - zobowiązanie do udostępniania zasobów