Wrocław, dnia 26.03.2014r.
Nr postępowania: 1/DSMD/DCZP/2014/P- drugie postępowanie
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984, 1047 i 1473), „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na:
„Sukcesywną dostawę sprzętu medycznego i opatrunków dla komórek organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o.” wraz z transportem”
data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.03.2014r.; numer ogłoszenia: 63731 - 2014
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY :
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o.,;ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław,
NIP: 895-196-51-26; REGON: 021184819
tel. 71/77 66 200 lub 71/77 66 212; fax.519 134 307 lub 71/77 66 200; e-mail: sekretariat@dczp.wroclaw.pl; www.dczp.wroclaw.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego i opatrunków , zwanym dalej „Sprzętem”, dla jednostek organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonego Sprzętu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
- Wykonawca zobowiązuje się , aby oferowany Sprzęt spełniał parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Formularzu cenowym– załącznik nr 2 do SIWZ.
- W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanego Sprzętu Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów ( w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwą produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy.
- Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony Sprzęt na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii Sprzętu.
- Dostawa Sprzętu do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu lub Apteki.
- Kody CPV (Wspólny Słownik Zamówień ) przedmiotu zamówienia obejmuje :
33140000-3 Materiały medyczne
33141110-4 Opatrunki
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
37322300-4 Ustniki
SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Specyfikację można uzyskać na stronie internetowej: www.dczp.wroclaw.pl, lub na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego w Dziale Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych w godz. od 8.00 do 14.00
Koszt SIWZ – 20 zł – płatne w kasie „DCZP” sp. z o. o., ul. Wybrzeże J. C -Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa
ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH : 4 zadania
Zadanie nr 1: kompresy, bandaże , przylepce, opatrunki, siatka elastyczna, podpaski, pieluchomajtki
Zadanie nr 2: aparaty do mierzenia ciśnienia, termometry, parawany
Zadanie nr 3: Papier do EKG, żel do EKG
Zadanie nr 4: ustniki.
NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od daty podpisania umowy: 36 miesięcy
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
W zakresie pkt 1 ppkt 1) , 3) i 4) ( j.w.) Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ- do pobrania na stronie www.dczp.wroclaw.pl.
W zakresie pkt 1 ppkt 2) (j.w.) Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w zakresie powyższego zadania.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady „spełnia – nie spełnia”.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości :
dla zadania nr 1: 2399,00 zł
dla zadania nr 2: 434,00 zł
dla zadania nr 3: 39,00 zł
dla zadania nr 4: 121,00 zł
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena - 100 %
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
„Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o. o.
ul. Wybrzeże J. C - Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław; Budynek „G”, Sekretariat
do 4.04.2014r., do godz.10:00
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od terminu ostatecznego terminu składania ofert.
Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1 do SIWZ -formulacz ofertowy
Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy
Załącznik nr 3 do SIWZ- oświadczenie
Załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz dostaw
Załącznik nr 5 do SIWZ- wzór umowy
Załącznik nr 6 do SIWZ- grupa kapitałowa
Odpowiedź nr 4 na zapytania - zmiana terminu składania i otwarcia ofert