03/MODER/DCZP/2024/P Modernizacja wskazanych pomieszczeń w Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Modernizacja wskazanych pomieszczeń w „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ

ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot prowadzący działalność leczniczą

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wskazanych pomieszczeń w „Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cadb69d-b9eb-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy:Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii

Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00060297/01 z dnia 2024-01-23

2024-01-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń

oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z

wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.6. Wymagania techniczne i

organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji

przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie

internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych

budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: „Dolnośląskie Centrum Zdrowia

Psychicznego” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego

Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy

Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000348483, NIP: 8951965126, REGON: 021184819, dalej jako: „DCZP”.

2) Inspektorem ochrony danych osobowych w „DCZP” jest adwokat Marcin Lipiński; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych

Osobowych przez e-mail: inspektor@dczp.wroclaw.pl.

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO w celu związanym z postępowaniem o

udzielenie zamówienia dla ,,DCZP”.

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od

dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania

obejmuje cały czas trwania umowy; a następnie okres archiwizacji wynikający z procedur obowiązujących u Administratora.

6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym,

niezbędnym dla podpisania umowy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, realizacji umowy;.

7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.

22 RODO.

8) Posiada Pani/Pan:

• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem

przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych

osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9) Nie przysługuje Pani/Panu:

• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania

Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy: 03/MODER/DCZP/2024/P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace modernizacyjne – budynek „A” - przyziemie:

1. Oczyszczanie metodą bezinwazyjną – laserem światłowodowym powierzchni przed malowaniem.

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00060297/01 z dnia 2024-01-23

2024-01-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

2. Oczyszczanie metodą bezinwazyjną – laserem światłowodowym zabytkowej powierzchni mrów ceglanych.

3. Malowanie ścian i sufitów, wraz z korytarzami i łazienkami farbą malarska odporną na ścieranie;

4. Gruntowanie ścian oraz sufitów;

5. Uzupełnianie ubytków na ścianach oraz sufitach wraz z zatopieniem siatki;

6. Renowacja pęknięć na ścianach wraz z zatopieniem siatki lub taśmy flizelinowej;

7. Położenie na rogach ściennych oraz sufitowych akrylu;

8. Modernizacja węzłów sanitarnych obejmująca wymianę kafli, armatury sanitarnej itp.;

9. Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami;

10. Malowanie rur, kaloryferów i elementów metalowych i plastikowych zgodnie z przyjętym wystrojem wnętrz;

11. Malowanie ram okiennych;

12. Wymiana pokrycia podłogi w wybranych pomieszczeniach; ewentualne uzupełnienia ubytków w posadzce podłogowej,

jeśli istnieje taka potrzeba;

13. Wymiana oświetlenia, włączników, kontaktów;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty

budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek

kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie świadczeń

objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wartość netto złożonej oferty lub pisemne

oświadczenie, że zawrze takie ubezpieczenie w przypadku wygrania przetargu.

b) zdolności technicznej lub zawodowej:

Posiada doświadczenie w zakresie wykonywania oczyszczania metodą bezinwazyjną – laserem światłowodowym.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w przeciągu ostatnich pięciu lat a jeśli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, przynajmniej trzy zlecenia polegające na oczyszczaniu metodą

bezinwazyjną – laserem światłowodowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00060297/01 z dnia 2024-01-23

2024-01-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie świadczeń

objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wartość netto złożonej oferty lub pisemne

oświadczenie, że zawrze takie ubezpieczenie w przypadku wygrania przetargu.

b) zdolności technicznej lub zawodowej:

Posiada doświadczenie w zakresie wykonywania oczyszczania metodą bezinwazyjną – laserem światłowodowym.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w przeciągu ostatnich pięciu lat a jeśli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, przynajmniej trzy zlecenia polegające na oczyszczaniu metodą

bezinwazyjną – laserem światłowodowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na

sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

20% wynagrodzenia

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją

zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Załączniki:

SWZ

Załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy remont

Załącznik nr 2 do SWZ - oświadczenie z art  108 ustawy  PZP - przesłanki wykluczenia remont

Załącznik nr 3 do SWZ- oświadczenie z art  125 ustawy PZP - spełnianie warunków udziału remont

Załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy

 Załącznik nr 5 do SWZ - grupa kapitałowa

Załącznik nr 6 do SWZ - zobowiązanie do udostępniania zasobów remont

Załącznik nr 7 do SWZ wizja lokalna

Informacja o kwocie

Informacja z otwarcia

Ogłoszenie o rezultacie postępowania

Wytworzył:
Udostępnił:
Wolny Magdalena
(2024-01-23 14:10:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Wolny Magdalena
(2024-01-30 15:01:37)