Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
37/REM/DCZP/2022/P - Remont wskazanych pomieszczeń bud. M ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 572289300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.lpl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot wykonujący działalność leczniczą
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
37/REM/DCZP/2022/P - Remont wskazanych pomieszczeń bud. M ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z
o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fb31a01-6c9e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458743/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25 10:14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00322841/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont wskazanych pomieszczeń bud. M w ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00458743/01 z dnia 2022-11-25
2022-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie
internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin” (znajdującej się na dole strony).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 37/REM/DCZP/2022/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń w budynku „M”
1. Malowanie 13 gabinetów, wraz z korytarzem i łazienkami farbą malarska odporną na ścieranie Dekoral
2. Malowanie gabinetów oraz korytarzy (Lamperia) farbą lateksową lub emalią akrylową do wysokości 2 metrów (
3. Gruntowanie ścian oraz sufitów
4. Uzupełnianie ubytków na ścianach oraz sufitów wraz z zatopieniem siatki
5. Renowacja pęknięć na ścianach wraz z zatopieniem siatki lub taśmy fizelinowej
6. Odizolowanie pomieszczeń (pokoi) taśmą wraz z folia przeciwko pyłowi.
7. Zabezpieczenie podłóg, poręczy, okien, drzwi folią malarską
8. Położenie na rogach ściennych oraz sufitowych akrylu
9. Malowanie drzwi łazienkowych ( 7 szt.)
10. Wymiana brodzika i baterii prysznicowych
11. Malowanie kaloryferów starego typu
12. Zamontowanie w gabinetach i na korytarzu odbojnic ściennych płaskich.
13. Malowanie listew okiennych
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00458743/01 z dnia 2022-11-25
2022-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont toalety w budynku „N”
1. Wymiana kratek wentylacyjnych.
2. Wymiana płytek na ścianach pomieszczeń łazienki,
3. Wymiana płytek podłogowych.
4. Remont tynków sufitów oraz ścian (w miejscach bez płytek) wraz z malowaniem farbą o podwyższonej
odporności na wilgoć.
5. Wykonanie bruzd pod przewody elektryczne.
6. Wymiana przewodów w instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych i zasilania urządzeń
technologicznych
7. Wymiana łączników oświetleniowych, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia i zasilania urządzeń
technologicznych (osprzętu elektrycznego).
8. Wymiana opraw oświetleniowych.
9. Remont instalacji wod. - kan., wymiana pionów wraz z wymianą urządzeń: sedesy, umywalki, armatura
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00458743/01 z dnia 2022-11-25
2022-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie świadczeń
objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy
złotych 00/100) lub pisemne oświadczenie, że zawrze takie ubezpieczenie w przypadku wygrania przetargu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający w terminie 5 dni od podpisania Umowy uiści na rzecz Wykonawcy zaliczkę w wysokości 50% Wynagrodzenia,
podlegającą zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia, zwaną dalej „Zaliczką”.
Zaliczka płatna będzie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00458743/01 z dnia 2022-11-25
2022-11-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Załączniki:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana nazwy przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy
Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ustawy PZP – spełnienie warunków udziału
Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy
Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie grupa kapitałowa
Załącznik nr 6 do SWZ – Zobowiązanie do udostępnienia zasobów
Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej
Załącznik nr 8 do SWZ – art. 7 ust. 1